Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja »
  • Co nowego?

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Kasiek

Rejestracja: 01/12/2012
Poza forum Ostatnio: dziś, 14:28
***--

Moje tematy

Progresja uprawnień + walki o strefy

29/11/2018 - 19:49

Hi, w związku z falą pytań do ekipy dotyczących systemu progresji jak i samej walki o strefy wynikającej z reorganizacji grup przestępczych sporządziliśmy dla wszystkich zainteresowanych temat zawierający wszystkie istotne informacje.

 

PROGRESJA UPRAWNIEŃ:

By posiadać pełne uprawniania grupy przestępczej organizacja musi zdobyć 5 wyznaczonych do tego celu stref odpowiadających za progresje uprawnień. W tym celu wybraliśmy ze wszystkich terenów 20 konkretnych zaznaczonych żółtym kolorem na załączonym obrazku poniżej. Tylko te strefy odpowiadają za progresje i gwarantują zwiększenie uprawnień grupy:

GnkCP8z.jpg

Reszta stref które nie zostały oznaczone kolorem żółtym na załączonej powyżej mapce to strefy nieprogresywne bądź też neutralne(niekiedy przypisane pod panele biznesów/rodzinek). Strefy nieprogresywne zdobywamy celem zbliżenia się do stref progresywnych, bądź ściągania haraczy, zbierania daniny itp. Chcąc przejąć strefy nieprogresywne, nie potrzebujemy mieć styczności z nimi - oczywiście to tyczy się tylko stref na South Central, nie centrum.(Granicą South Central jest prosta ulica zaczynająca się na Unity Station a kończąca w lewym narożniku Glen Park, tuż pod wjazdem w kierunku splotu autostrad.)

 

Maksymalna ilość stref odpowiadających za progresie uprawnień to 5.

Maksymalna ilość stref nieprogresywnych możliwa do zdobycia, poza progresami to 9.

Łączna ilość wszystkich stref możliwa do zawłaszczenia to 14.

 

Poniżej przedstawiamy Wam obecną progresje uprawnień zależnej od ilości przejętych stref progresywnych:

1 Strefa
> Dostęp do zamawiania skinów
> Dostęp do zamawiania akcesoriów przestępczych
> Tagowanie
> Możliwość otrzymywania najmniejszego PayDaya
 

2 Strefy
> Character Kill na członkach grupy
> DM bez kontrataku
 
3 Strefy
> /zabierz na cywilach na własnych strefach
 
4 Strefy
> /zabierz na policjantach na własnych strefach
> Wstrzykiwanie komuś substancji
> Dostęp do droższego zamawiania broni/dopingu/amunicji
 
5 Stref
> Zabieranie HP pojazdom podczas strzelania w nie
> Grupy, które ukradną Wam paczkę, odbiorą Wam tanie zamawianie przedmiotów

 

 

WALKA O STREFY:

Walkę o strefę rozpoczyna się przez zebranie tyle osób, ile macie stref i rzucenie koktajlu molotova na danym terenie wrogiej grupy w dni nieparzyste w godzinach 18:00-21:00. W momencie rzucenia wyzwania, członkowie wrogiej organizacji otrzymują powiadomienia push o rozpoczęciu walki za 30 minut - mogą się zorganizować i stawić Wam czoło. Przez następne 15 minut obie grupy mają możliwość zdobywania punktów.

 

Punktacja:

  • Pobyt na strefie (poza budynkami) - 1 punkt za osobę za minutę. (5 osób * 13 minut = 65 punktów)
  • Zabójstwo członka wrogiej grupy (nawet poza strefą) driveby - 50 punktów
  • Zabójstwo członka wrogiej grupy (nawet poza strefą) w inny sposób - 100 punktów
  • Wygranie wyścigu, w którym brał udział członek wrogiej grupy - 50 000 punktów
  • Tagowanie - do ustalenia
  • Punkty naliczają się tylko wokół atakowanej strefy.

Wymogi do przejęcia strefy:

  • Ilość nabitych punktów musi być większa niż (ilość posiadanych stref * 8), ale nie mniej niż 50.
  • Musicie mieć więcej nabitych punktów niż druga grupa.

Jeżeli strefa progresywna jest neutralna należy zgłosić chęć podjęcia walki o nią na kanale liderów org. przestępczych (discord), która zostanie rozpatrzona przez administracje. Po ewentualnej akceptacji administracja wraz z dwoma liderami organizacji wybiera dzień, godzinę oraz formę walki:

  • Ustawka
  • Wyścig
  • Shootout

Jeżeli jesteś liderem/viceliderem organizacji a nie ma Cię na kanale liderów org. przestępczych (discord) to koniecznie poinformuj o tym jednego z administratorów lub bezpośrednio * Kasiek.

 

 

 

 

Credits:

BM, Kasiek, Ivanek + GM.

 

 


Zostań członkiem ekipy net4game!

30/09/2018 - 03:25

RmZtvZb.png

Hej!

Mam przyjemność zakomunikować, że ponownie udostępniamy Wam możliwość złożenia podania, które pozwoli Wam dołączyć do grona naszej ekipy na stanowisko GameMastera SA-MP. Standardowym zadaniem na tym stanowisku jest przede wszystkim pilnowanie porządku w świecie gry, dbanie o wizerunek serwera jak i ścisła współpraca z całym zespołem. 

 

Moja skrzynka będzie otwarta przez cały czas, a więc możecie nadsyłać do nas swoje aplikacje w dowolnym momencie. W chwili, gdy znów będziemy rozglądać się za nowymi twarzami do naszej ekipy - z całą pewnością przejrzymy wszystkie wiadomości i zaproponujemy współpracę graczom, którzy złożyli najciekawsze podania.

 

Poszukujemy przede wszystkim osób wyróżniających się poniższymi cechami:

  • sprawiedliwość;
  • cierpliwość;
  • umiejętność pracy w grupie;
  • komunikatywność (wymagany mikrofon);
  • uprzejmość;
  • odpowiedzialność;
  • stanowczość;
  • schludność (estetyka wypowiedzi + poziom IG);
  • bezinteresowna chęć pomocy innym;

 

 

Jeśli uważasz, że spełniasz podstawowe wymagania i jesteś otwarty, pozytywnie nastawiony do życia z głową pełną pomysłów - napisz do nas podanie! W tytule e-maila uwzględnij "[Podanie] GameMaster". Natomiast w treści zamieść link do własnego konta globalnego wraz z adnotacją, która ma za zadanie przekonać nas dlaczego mamy zaufać i powierzyć to stanowisko właśnie Tobie!

 

Swoje podania wysyłajcie na adres e-mail:

kasiek@net4game.com

 

Autorzy podań, które nas zainteresują otrzymają krótką wiadomość zwrotną wraz z dalszymi instrukcjami za pośrednictwem forumowej skrzynki PW. Dodatkowo zalecamy dołączenie do naszego komunikatora discord, ponieważ w przypadku pozytywnej weryfikacji podania otrzymasz dostęp do wymaganego kanału ekipy. Nie zapomnij również o aktywowaniu 2FA na naszym forum oraz discordzie - jest to niezbędny element podczas przyjmowania nowych osób w szeregi naszego zespołu!

 

Na koniec pragnę zaznaczyć, że na pozytywne rozpatrzenie podania składa się wiele czynników. Z pewnością nie są to przegrane godziny, liczba GameScore czy ilość znajomych popierających nas na serwerze. Większość z Was pewnie zdaje sobie sprawę z tego, że te trzy rzeczy nie zawsze odzwierciedlają wiedzę i potencjał danego kandydata. Głównie interesują nas predyspozycje, postawa danej osoby jak i to to co reprezentuje sobą w grze i forum. Zwracamy również uwagę na środowisko w jakim przebywa, włącznie z historią kar. 

 

 

 

 

Powodzenia!   :)


Progresja uprawnień i strefy organizacji przestępczych

07/05/2018 - 01:09

Tak jak was uprzedzaliśmy, mamy kilka zmian, które już weszły w życie lub wejdą w dniach najbliższych. Liderzy i większość członków grup przestępczych w czasie rozmowy zostali poinformowani na czym będą polegały nowinki i jak to wszystko będzie funkcjonowało. Poniżej natomiast prezentujemy całościowo wprowadzone nowości odnośnie stref:

 

 

 

Ilość stref

  • Od tego momentu, aby posiadać pełne uprawniania grupy przestępczej organizacja musi zdobyć 5 wyznaczonych do tego celu stref z 20 wybranych przez nas terenów. Tylko one będą zaliczały się jako te, które gwarantują zwiększenie uprawnień grupy.
     

GnkCP8z.jpg

Tymi strefami NIE MOŻNA handlować czy wymieniać się - a jedynym sposobem na ich zdobycie jest walka.

Oczywiście nie ograniczamy Was w zdobywaniu innych terenów, na których gracie HG czy też po prostu się osiedlacie. Natomiast musicie się liczyć z tym, że one nie przyniosą Wam zysku w postaci większych możliwości i wpływów. Jednak dużym plusem w tej kwestii jest oczywiście to, że właśnie na tych strefach nie będziecie mieć nieustannego DMu. 

Obecna progresja uprawnień pozwala na bardzo realistyczny obraz starszych i bardziej doświadczonych organizacji od tych świeżych, nowo-powstałych. Nie będzie już problemów gdzie nowe organizacje podpisują sobie 6 randomowych stref pod panel omijając całą idee stopniowej progresji i rośnięcia w siłę. Nie mówiąc już o fakcie, że jest to stosunkowo dobre rozwiązanie biorąc pod uwagę sam fakt, że przy dużej ilości terenów, utrata jednego z nich to nic wielkiego. Gdy terenów jest mniej, każdy z nich jest bardziej cenny dla organizacji. Wprowadzi to więcej realizmu i ukaże silne, bardzo aktywne grupy. Zależy nam na dobrobycie organizacji i myślimy że w tym celu potrzebne są pewne strukturalne zmiany. Jeżeli każda strefa będzie miała dużą wartość, liczymy że grupy będą miały bardzo dużą incentywę do skutecznego bronienia się przed atakami za pomocą dużej liczebności podczas walki. Wymagania do progresji organizacji uległy obniżeniu. Ilość stref każdej organizacji została proporcjonalnie obniżona, biorąc pod uwagę ilość stref przed zmianą i aktywność grupy. Na dzień dzisiejszy mamy na serwerze siedem organizacji a stref do uprawnień jest tylko 20 - stąd nie dziwcie się, że wasza ilość stref wymaganych do uprawnień się zmieniła.

 

Progresja uprawnień

  • Zmodyfikowaliśmy też konkretne uprawnienia w zależności od posiadanych terenów. Prezentuje się to następująco:

0 stref 

> możliwość rozpoczęcia walki o strefe 

> tagowanie 

> Podczas walki o strefę, DM na członkach wrogiej grupy jest dozwolony bez kontrataku.

 

1 strefa 

> dostęp do zamawiania skinów 

> Możliwość otrzymywania najmniejszego PayDaya 

 

2 strefy 

> Dostęp do zamawiania akcesoriów przestępczych 

> Otwieranie ruchomych obiektów przez przestrzelenie

> Character Kill na członkach grupy 

 

3 strefy

> /zabierz na cywilach na własnych strefach 

> DM bez kontrataku 

 

4 strefy

> /zabierz na policjantach na własnych strefach 

> Wstrzykiwanie komuś substancji 

> Dostęp do zamawiania broni/dopingu/amunicji

 

5 stref

> Zabieranie HP pojazdom podczas strzelania w nie 

> Grupy, które ukradną Wam paczkę, odbiorą Wam tanie zamawianie przedmiotów 

> /zabierz na całym South Central 

 

 

Strefy biznesowe dla grup przestępczych

  • W centrum Idlewood zostaną wybrane 2 strefy, na których możliwość tworzenia biznesów będą miały tylko organizacja. Zdajemy sobie sprawdę jak bardzo ważne jest dla Was posiadanie swoich biznesów. Rozumiemy Waszą frustracje związaną z brakiem miejsca do postawienia biznesów na Idlewood przez co jesteście zmuszeni stawiać swoje biznesy w dalekim centrum. Właśnie dlatego wychodzimy do Was z pomocną dłonią przeznaczając TYLKO dla grup przestępczych dwie strefy. Stawianie budynków przez każdą inną grupe/osobę, która nie jest pod panelem org. przestępczych będzie tam zablokowane czyt. niemożliwe. Jesteśmy jeszcze w czasie pracy i konsultacji odnośnie wyboru odpowiednich stref - mimo to do końca tygodnia z pewnością uda nam się dopiąć tą kwestię na ostatni guzik. Wtedy podzielimy się z Wami konkretnymi strefami, które zostały przeznaczone na biznesy dla org. przestępczych.

     

Haracze

  • Mimo iż pracujemy nad haraczami, które miały wejść jako część patchu postanowiliśmy przedwcześnie udostępnić Wam ich smaczek za pomocą (/o ochrona)! Rozumiemy, że potrzebujecie więcej form zarobków które nie tylko wynikają z walki o strefy. Stopniowo do tego dążymy jednak póki co waszym narzędziem wymuszenia są porwania jak i przemoc względem nękanych przez Was lokali. Wkrótce z pewnością rozszerzymy ten system tak jak mieliśmy to w planie dając Wam nieco więcej skryptowych możliwości dlatego stay tuned! Do końca tego tygodnia regulamin org. przestępczych zostanie updateowany na tyle, żebyście mogli z tego w pełni korzystać.

 

Zastrzeżenia? 

Przed wypowiedzeniem się koniecznie zapoznaj się z tym tematem! Być może znajdziesz tam odpowiedź na swoje pytanie. Jeżeli nie śmiało pisz w tym temacie pamiętając oczywiście o zachowaniu kultury. NOTE: Jesteśmy otwarci na Wasz feedback - mamy nadzieje, że zrozumiecie ideę systemu progresji i ogólnie zmian, które dla Was przyszykowaliśmy.


Regulamin organizacji przestępczych i przydatne TIPy.

30/01/2018 - 21:45

Regulamin organizacji przestępczych

 

 

 

§ 1 - Postanowienia ogólne:

  1. Liderem organizacji jest wyłącznie osoba będąca twórcą panelu. Możliwe jest przekazanie lidera w przypadku śmierci postaci poprzedniego lub po rozbiciu grupy przestępczej przez frakcje porządkowe jedynie za zgodą opiekuna org.

  2. Zmiana nicku postaci będącej pod panelem organizacji przestępczej tylko za zgodą opiekuna org lub w wypadku ślubu (tylko nazwisko).

  3. FCK tylko ze strzykawką oraz w sytuacji:

    • kiedy FCK dotyczy dowolnego członka służb porządkowych (LSPD, SASP, FBI) obowiązkowe jest spełnienie odpowiednich dodatkowych wymagań oraz uzyskanie zgody opiekuna; (wymagania zamieszczono na dole regulaminu)

    • kiedy spełnione zostaną odpowiednie wymagania, możliwe jest uzyskanie zgody od lidera frakcji na FCK jego członka; (wymagania zamieszono na dole regulaminu)

  4. FCJ tylko z wytrychem - chyba, że od lidera na członku//outsiderze jego organizacji (dotyczy tylko pojazdów z /v, nie ma mowy o budynkach czy gotówce z konta bankowego).

  5. Strefy przypisane do panelu org. przestępczej nie mogą zostać odpisane. Zabroniony jest również handel nimi czy wszelkiego rodzaju wymiany.

  6. Owner (lider) grupy ma za zadanie ścisłe kontrolowanie panelu oraz swoich członków zarówno w grze jak i poza nią (tj. forum, Discord i Mumble). Odpowiadacie za swoich ludzi i ich poziom. Wszelkie próby ukrywania/dodawania do grupy graczy z tytułem szkodnika/cheatera będą skutkować usunięciem organizacji, blokadą i w najgorszym przypadku banem dla ownera za współpracę ze szkodnikiem.

  7. Zakaz gry przy organizacjach przestępczych z aktywną blokadą organizacji przestępczych.

  8. Zabrania się grania na więcej niż jednej postaci przy jednej lub kilku organizacjach przestępczych. Na całe konto globalne przypada tylko jedna org.

  9. Lider grupy przestępczej posiada prawo wymuszenia FCK na postaci, która była członkiem jego grupy i po odejściu aktywnie gra w innej grupie przestępczej. W tym celu przed usunięciem gracza z panelu, należy zapytać gracza o zgodę na FCK i udokumentować to. W sytuacji kiedy lider chce użyć swojego prawa zobowiązany jest do przesłania wniosku do opiekuna wraz z udokumentowaną zgodą na FCK.

  10. Mieszkaniec/wanna-be/outsider grający przy organizacji, który wyraził zgodę na FCK musi liczyć się z ryzykiem uśmiercenia jego postaci. W celu wymuszenia FCK należy zgłosić się do opiekuna i przesłać udokumentowaną zgodę.

 

§ 2 - Porwania i napady:

  1. Za porwanie uważamy sytuację w której członkowie organizacji przestępczej pozbawiają innego gracza wolności, zmuszając go tym samym do zmiany miejsca pobytu wbrew jego woli. Sama komenda /przetrzymaj jest tylko jego częścią/dodatkiem.

  2. Porywanie osób niezrzeszonych z organizacjami wymaga 3 dni udokumentowanego screenshotami planowania i obserwacji. Zdjęcia wykonywane przy obserwacji należy zrobić aparatem zakupionym w sklepach 24/7 IC. Dodatkowo planowanie powinno zawierać możliwie najwięcej informacji o celu porwania (pseudonimy, miejsca zamieszkania, pojazdy, miejsca przebywania, miejsca pracy, znajomi, dane, numer telefonu oraz wiele innych) zdobytych drogą IC. Wyjątek stanowi:

    • sytuacja w której cywil/członek projektu IC bierze udział w ataku na organizacje na ich strefie. W tym wypadku organizacja ma prawo do porwania cywila na gorącym uczynku bez konieczności planowania.

  3. Maksymalny czas przetrzymania cywila/służb/członka organizacji to 20h.

  4. Zakaz porywania przy użyciu jednośladów.

  5. Na terenie neutralnych stref centrum oraz neutralnych stref Idlewood obowiązuje totalny zakaz używania /duty organizacji przestępczej/służby porządkowej w celu wbicia BW innemu graczowi. Wyjątek stanowi:

    • planowanie zatwierdzone przez opiekuna organizacji przestępczych;

    • bezpośredni atak fizyczny;

    • wymuszenie haraczu związane z jego odmową;

    • włączenie się do bójki;

    • uzasadnione użycie broni - nie robiąc masowego DMu.

    • sytuacja w której w czasie dynamicznej akcji gracz ucieka na strefę neutralną;

  6. Po godzinie 21:00 na terenie neutralnych stref Idlewood dozwolone są pojedyncze ataki związane z porachunkami t.j wojnami organizacji przestępczych oraz dokonywanie pojedynczych napadów. Starajcie się jednak skupić na walce na terenie hoodu danej organizacji.

  7. Na pozostałych terenach stosuje się prawa ogólne - czyli brak zgody na masowy/bezpodstawny DM (chyba że za zgodą opiekuna) oraz zasadę, że wszelkie pojedyncze napaści można zgłaszać służbom.

  8. Zakaz pytania gracza, czy wyraża zgodę na utratę majątku/postaci na kanałach OOC.

  9. Zabrania się okradania graczy z majątku zgromadzonym na koncie bankowym.

  10. Obowiązuje bezwzględny zakaz okradania z przedmiotów/gotówki, które dotyczą usług płatnych. Głównie są to sytuacje typu zaproszenia w celu kupna zdrapki na swojej strefie, a po transakcji okradnięcie gracza z gotówki, która została mu przekazana za usługę.

  11. Zakaz napadów na osoby, które przyjechały na żądanie (taksówkarz, nauka jazdy, kurierzy i tym podobne) - chyba, że celowo podpadli i sami się o to proszą (zakaz prowokacji z waszej strony, przypadkowe potrącenie to nie podpadnięcie).

  12. Obowiązuje zakaz wbijania BW po BW - w tym czasie macie wystarczająco dużo czasu, aby odegrać odpowiednią akcję na takiej osobie. Za wyjątek można uznać sytuację gdy gracz prowokuje i nie odczuwa respektu po pierwszej utracie przytomności lub jest to wymagane do dalszego kontynuowania akcji np. porwania.

  13. Okradanie dozwolone tylko tam gdzie /zabierz. Wyjątek stanowią akcje porwań.

  14. Członek organizacji, który staje się ofiarą porwania, ma obowiązek poinformować porywających o przynależności do org. przestępczej, jeśli zostanie o to zapytany. Nie ma on natomiast obowiązku wyjawiania nazwy organizacji oraz innych informacji na jej temat.

  15. W sytuacji kiedy członek organizacji informuje służby lub inne osoby o miejscu przetrzymywania uprowadzonego kolegi, musi przedstawić odpowiednie dowody na posiadanie tej wiedzy. Forma dokumentowania jest dowolna (np. screeny, nagranie, chatlog/logi).

§ 3 - Wojny i walki:

  1. W walkach o strefy bezwzględnie obowiązuje zasada walki 1 vs 1 (tj. 1 org vs 1 org.) Zabronione jest korzystanie z pomocy osób niebędących pod panelem org. przestępczej lub z pomocy innej organizacji.

  2. Walki o strefy rozpoczynać można jedynie w dni nieparzyste, w godzinach 18:00-21:00

  3. Wojny pomiędzy organizacjami dozwolone są tylko i wyłącznie na terenie South Central. Wynoszenie ich poza ten obszar jest zabronione.

  4. Organizacje aplikujące/projekty IC o charakterze przestępczym nie mogą atakować a także nie mogą być atakowane przez inne, panujące już organizacje przestępcze. Wyjątkiem jest zgoda opiekuna organizacji przed rozpoczęciem wojny.

  5. Organizacja może przeprowadzić tylko jeden wjazd dziennie na inną organizację. (rush,shoot-out itp). Odwet dozwolony jest zaraz po wykonanym ataku.

  6. Organizacja ma prawo do ponownego wjazdu na tą samą organizacje o ile ta zwleka z odwetem powyżej dwóch dni od pierwszego wjazdu na nią.

  7. Maksymalna ilość stref zwykłych, nie zaliczających się do progresji to 9. Po osiągnięciu limitu organizacja nie ma możliwości przejmowania kolejnych stref. Zabrania się również zmów, które mają na celu ominięcie owej blokady. Musicie myśleć strategicznie!

  8. Zakaz celowego wyrzucania członków z panelu w celu uniknięcia akcji/w czasie walki o strefę.

  9. Organizacje przestępcze i projekty IC nie powinny prowadzić ze sobą wojen, chyba że za zgodą opiekuna po okazaniu odpowiedniej argumentacji w postaci SS. Nieuzasadnione wojny i z byle jakich powodów czy tylko dla DMu są zabronione. Dozwolona jest jedynie obrona w przypadku ataku np. jeśli projekt zaatakuje organizacje lub odwrotnie.

§ 4 - Haracze i wymuszenia:

  1. Zakaz wymuszania € z haraczu, jeżeli właściciel się nie zgadza.

  2. Niszczenie oraz napady na lokale związane z wymuszeniem haraczy dozwolone są po godzinie 17:00. Dopuszcza się jedną demolkę/napad raz na 5 dni w stosunku do jednego biznesu.

§ 1 - Inne ważne zasady:

  1. Na respekt trzeba sobie zasłużyć. Zamiast raportować kogoś, kto "powinien mieć szacunek i się bać", nauczcie go szacunku. Wyjątkiem są osoby, które rzeczywiście szkodnikują i nie da się z nimi grać. W przypadku licznej grupy szkodników sprawę należy zgłosić opiekunowi org.

  2. Obowiązuje zakaz odgrywania kosmity i kosmicznych zabezpieczeń przy drzwiach lub w budynku za nie wiadomo jaką kwotę. Starajmy się nie odbiegać od tej rzeczywistości przy takich akcjach. Wszelkie akcje na (/me i /do), które mają działać jako celowe utrudnianie/przedłużanie będą karane.

  3. Tworzenie idiotycznych tagów, które zupełnie swoim tekstem niczego nie przekazują oraz nazywanie innych organizacji/graczy "krzakami", "roślinami", "tęczami", “chłodniakami”, "pelikanami" i innymi słowami są zabronione.

  4. Po otrzymaniu FCK, dożywocia czy też zakończenia gry w danej organizacji przestępczej gracz nie może dołączyć do niej ponownie zaczynając na tej samej pozycji co poprzednio. Musi zacząć od początku a nie jako pełnoprawny członek org.  Wyjątek stanowią sytuacje przekazania lidera za zgodą administracji.

  5. Przynależność jednocześnie do organizacji przestępczej oraz służb porządkowych jest bezwzględnie zakazana. Wyjątek stanowią osoby posiadające odpowiednią zgodę administracji lub członkowie FBI, którzy wchodzą w struktury grupy.

  6. Zakaz dołączania postaci do grup antagonistycznych do jej byłych lub obecnych grup (np. gangster -> policjant, policjant -> gangster).

  7. Obowiązuje totalny zakaz przenoszenie informacji OOC (ksyw, konfliktów, kontaktów, etc.) do gry IC.

  8. Skargi na organizacje przestępcze zgłaszamy bezpośrednio do opiekuna organizacji przestępczych t.j 

  9. Zabrania się przewożenia paczek organizacji jednośladami.

  10. Zabrania się upodabniania się do frakcji porządkowych dla przykładu: zakaz używania koloru frakcji porządkowych jako /duty organizacji przestępczej.

  11. Gwałt dozwolony jest jedynie w wypadku porwania i tylko w tej sytuacji, nie wymaga on zgody OOC. Strona napadana, nie może być zmuszona do aktywnego uczestnictwa w odgrywaniu akcji gwałtu, zatem “/do wszystkie czynności są udane lub zakończyły się powodzeniem” - jest w pełni wystarczające i nie powinno budzić sprzeciwów.

  12. Okaleczenia oraz powodowanie trwałego uszczerbku na zdrowiu postaci dozwolone jest na członku org. przestępczej za zgodą lidera organizacji. W wypadku wojen grup przestępczych liderzy mogą podjąć decyzję o wyrażeniu zgody na wzajemne okaleczanie swoich członków przed walką - sytuację należy zgłosić opiekunowi.

  13. Projekty zarobkowe mogą być zakładane jedynie przez członków grup przestępczych.

  14. Zakazuje się tworzenia “syndykatów” i innych form zgrupowań z powodów i przy pomocy znajomości OOC.

  15. Członkowie org. przestępczej mają obowiązek włączenia jawnego (kolorowego) duty grupy w czasie wjazdu/ataku na inną organizację.

 

 

Zasady dodatkowe

 

W sytuacji, kiedy org. przestępcza decyduje się na FCK członka frakcji porządkowej, poza kupnem trucizny musi spełnić dodatkowe, poniższe wymagania:

  • konkretny i mocny powód (sama przynależność/sprawowanie stanowiska we frakcji czy też wypełnienia podstawowych obowiązków to słaby powód)

  • udokumentowane długotrwałe i konkretne działanie na szkodę org. przestępczej

  • posiadanie udokumentowanego 3 dniowego planowania

  • zgoda opiekuna

 

Lider organizacji przestępczej posiada prawo o wystąpienie z wnioskiem do lidera frakcji porządkowej o zgodę na darmowe FCK członka grupy, w następujących sytuacjach:

  • kiedy agenta/funkcjonariusz rozpracowuje grupę przestępczą grając u jej boku i zostanie zdemaskowany w sposób IC;

  • kiedy członek frakcji (również w cywilu) w pojedynkę i sposób rażący prowokuje, kozaczy lub w inny sposób okazuje nierealistyczny brak strachu/respektu na terenie organizacji;

  • kiedy członek frakcji jest skorumpowany IC oraz współpracuje z inną grupą na szkodę danej organizacji;

  • kiedy członek frakcji porządkowej był skorumpowany i współpracował z daną organizacją IC, natomiast teraz odwrócił się od nich i stanowi dla nich poważne zagrożenie;

  •  

[ECH][Accepted] Mikołajki 2017!

11/10/2017 - 16:24

yjECMBb.png

 

Hi, 

 

Jak co roku na naszym serwerze są organizowane Mikołajki zapoczątkowane przez Furiato w 2014r. W związku z tym i w tym roku nie może ich zabraknąć! Tym razem organizowane przez Event Team Mikołajki odbiegną nieco od starego schematu abyście i Wy mieli szansę poczuć swój własny wkład w owe wydarzenie poprzez pochwalenie się swoimi świątecznymi pomysłami na wystrój domku, biznesu czy też strefy zgarniając przy tym przygotowane przez nas nagrody. Jedynie co pozostaje niezmienne od lat to oczywiście tradycja rozdawania prezentów! Wydarzenie odbędzie się w sobotę 9 Grudnia 2017r.   ^_^ 

 

W jaki sposób dostanę moją torbę Mikołajkową?

 

Jak co roku w godzinach wieczornych na miasto wyjadą autka którymi będą jeździli nasi kochani Mikołaje. Rzecz jasna każdy z pojazdów będzie odpowiednio oznakowany (opis) przez co z pewnością nas zobaczycie. Będziemy starali się odwiedzić każdą dzielnicę naszego miasta i postaramy się, aby każdy z Was otrzymał od nas torbę z prezentem! Dodatkowo uznaliśmy, że docenimy każdego z osobna za wczucie się w klimaty świąteczne. Nie koniecznie Wy musicie być udekorowani jak Mikołaj! Możecie nas zaprosić do swojego domku, biznesu czy na strefę i otrzymać od nas dodatkowy upominek, ale o tym już poniżej! Oczywiście kilka dni przed eventem również na forum udostępnimy Wam mapkę gdzie jest stu procentowa szansa, że nas spotkacie i będziecie mieli możliwość odebrania od nas swojego upominku!

 

Wystrój Mikołajkowy domku, biznesu czy strefy co z tego będę miał?

 

Przecież wiemy, że nie każdy będzie chciał stać w kolejce po torbę, ponieważ ma biznes na głowie czy też nie lubi dużego skupiska graczy! Dlatego wychodzimy do Was z inicjatywą udekorowania lokali, stref czy domków w typowo świąteczny klimat za co możecie otrzymać od nas nagrodę pieniężną za wkład Waszej pracy. Ale jest pewne "ALE". Oczywiście wiemy, że nie każdy z Was umie budować, dlatego też chcemy zaznaczyć, że będzie się liczyć to jak się staracie i co przygotowaliście, a nie estetyka w sensie czy jest kafelek do kafelka przysunięty i nie wystaje nic. Liczy się przede wszystkim Wasza oryginalność!   

 

Oczywiście rozpoczynamy również zbiórkę Mikołajkową, a o tym już poniżej:

 

Prawda jest taka, że bez Waszej pomocy Mikołajki nie będą miały sensu ponieważ w ET jest nas zdecydowanie za mało. Stąd zwracamy się do Was - licząc, że jak co roku uda nam się zebrać ponad 1500 przedmiotów. Dlatego mamy dla Was ogromną prośbę abyście sprawdzili zawartości Waszych szaf i aut! Może macie jakieś przedmioty, które chętnie przekażecie w zbiórce na rzecz podarunków dla innych. Jak możecie nam oddać te przedmioty? Przez okres październik - listopad będą organizowane zbiórki, których daty będą pojawiać się regularnie pod tym tematem w związku z czym zachęcamy do śledzenia go! Mimo to możecie śmiało do nas uderzać w prywatnej wiadomości w grze, na forum czy na Discord! Oczywiście torby będziemy szykować randomowo więc może się zdarzyć, że jakiś przedmiot do Was wróci! W parku na przeciwko szpitala LSMC powstała budka mikołajkowa w której będziemy zbierać od was przedmioty. Tak jak wspomniałam wcześniej daty tych zbiórek będą pojawiać się regularnie pod tym tematem. Stay Tuned!

 

EJpRGmT.png

 

 

Co zbieramy?

  • Wszystkie przedmioty z 24/7 (poza aparatami ze względu na 30 dniową przydatność)
  • Ubrania
  • Pojazdy
  • Zdrapki + EURO
  • Gotóweczkę
  • Komponenty do pojazdów
  •  

    Czego nie zbieramy?

     

  • Ciał
  • Jedzenia
  • Leków
  • Broni i amunicji
  • Karnetów
  • Rolek
  • Telefonów
  • Itemków tworzonych przez SMS
  • _________________________________________________________________________________________________________________

     

    Zbieramy wszystko co w jakimś stopniu może się przydać graczom. Praktycznie każdy z Was wie jak przebiegają serwerowe Mikołajki więc liczymy, że i w tym roku nie zawiedziecie nas i otworzycie serca oddając nam Wasze itemy dla innych graczy! Poniżej przedstawiam listę osób odpowiedzialnych za zbiórkę przedmiotów. To właśnie do nich możecie pisać w kwestii przekazania podarunków:

     

    Osoby odpowiedzialne za zbiórkę:

    Nicholas Toretto bullet_star.png CzyToWazne

    Kasiek bullet_star.png Kasiek

    Cruz Calauti I Mateusz I

    Lena McFly * Lenkaa

    Grant Tyler * Whizz

     

     

    Poniżej również macie informacje co udało się nam na dzień dzisiejszy zebrać. Lista zostanie w miarę możliwości na bieżąco aktualizowana:

     

  • Liczba gotówki: $4060
  • Liczba zdrapek: 4
  • Liczba toreb: 207+
  • Liczba itemków: 1290+
  • Liczba pojazdów: 1
  • Liczba jednośladów: 20+
  •  

     

     

     

     

    Credits:

    Tekst: Kasiek, CzyToWazne, Whizz

    Grafika: SDGHCT