Jump to content

net4game

The most innovative GTA: San Andreas Multiplayer Role Play server

Photo

[Odrzucony] [unAJ (niesprawiedliwy) James Condor


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

kubus96 51 07/09/2009 - 16:31

kubus96
  • Świeżak
Imię nazwisko poszkodowanego: James Condor

Imię nazwisko administratora nakładającego karę: Nie wiem. W logach nie ma.

Powód uznany przez administratora: Nie wiem. W logach nie ma.

Wyjaśnienie poszkodowanego:
Wczoraj wszedlem na serwer pojezdzic sobie. Nudno juz sie robi i musze tez konczyc. Wylaczam gre i kompa. Dzis wchodze i mam AJ na 60 min! Za co? A tego to ja juz nie wiem. Zostalo mi juz 35 min., ale nie chodzi o AJ, tylko o sam fakt, co sie stalo?! Znaczy zalezy mi na ujAJ, bo nie chce mi sie czekac nawet tych 30 min.... W logach nie ma. I gdy prosilem o unAJ na /a, to jeszcze kicka dostalem... :)

Dowody[Odnośnik do zdjęć]:
AJ: http://hooj.pl/image...7cg21vava6l.png
Kick: http://hooj.pl/image...ias7sshfw8q.png
Logi: http://hooj.pl/image...cyt7h6k8np5.jpg
  • Back to top
    • 0

B M62155 07/09/2009 - 17:11

B M
  • Zarząd
Mickul	Dzisiaj, 08:29	Edycja postaci 3065

  • Back to top
    • 0

Kobył1180 07/09/2009 - 17:12

Kobył
  • Gracz
Lol, cięzko Ci odsiedzieć 30 minut ? Niektórzy siedzą po 5 godzin i nie płaczą, a Ty po 30 już masz dosyć? Lol. Jak coś tam widziałem to mogłeś dostac, bo coś złamałęś w regulaminie, czy coś. Odsiedź, a nie płacz, o.


@down

Od tego ma dział "pomoc" :)
  • Back to top
    • 0

Spicky115 07/09/2009 - 17:16

Spicky
  • Gracz

Lol, cięzko Ci odsiedzieć 30 minut ? Niektórzy siedzą po 5 godzin i nie płaczą, a Ty po 30 już masz dosyć? Lol. Jak coś tam widziałem to mogłeś dostac, bo coś złamałęś w regulaminie, czy coś. Odsiedź, a nie płacz, o.


Tutaj, raczej bardziej zapytanie za co dostał Aj'a, również jest tutaj prośba. Lecz, ma prawo się dowiedzieć za co go dostał. I to wcale nie jest "płacz".
  • Back to top
    • 0

kubus96 51 07/09/2009 - 17:28

kubus96
  • Świeżak

Lol, cięzko Ci odsiedzieć 30 minut ? Niektórzy siedzą po 5 godzin i nie płaczą, a Ty po 30 już masz dosyć? Lol. Jak coś tam widziałem to mogłeś dostac, bo coś złamałęś w regulaminie, czy coś. Odsiedź, a nie płacz, o.


Nie chodzi mi o AJ, bo moge go odsiedziec. Jakbys czytal UWAZNIE, a nie na pale, to bys wiedzial o co chodzi. I nie lolaj tak.

@Misiek
Mozesz wytlumaczyc? Jaka edycja postaci? o_0 Tylko probowalem se skin podmienic, ale crashe mialem, wiec dalem oryginalny gta3.img. O to chodzi?
  • Back to top
    • 0

Enerv28 07/09/2009 - 18:20

Enerv
  • Gracz
Wysyłałeś masowe wiadomości na temat prośby zdjęcia Admin Jail, dlatego też wyrzuciłem Cię z gry.
  • Back to top
    • 0

kubus96 51 07/09/2009 - 18:21

kubus96
  • Świeżak
@Up
Dobra, nie chodzi o to.
I wydaje mi sie, ze wysylalem co 2-3 minuty...
  • Back to top
    • 0

blackmigogang2936 07/09/2009 - 18:27

blackmigogang
  • Gracz
Dostałeś AJ za tą skargę.
  • Back to top
    • 0




0 user(s) are reading this topic