Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja »
  • Co nowego?

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

[unban] Hayato Erizawa


  • Please log in to reply
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 burak1160 11/08/2009 - 16:56

burak116
  • Gracz
Imię nazwisko poszkodowanego:Hayato Erizawa
Imię nazwisko administratora nakładającego karę:nie wiem
Powód uznany przez administratora:nie wiem (byłem afk)
Wyjaśnienie poszkodowanego:Sprawy rodzinne afk-owałem , i gdy włączyłem ponownie grę i chciałem sie zalogować wyskoczyło mi to co jest na screenie. W panelu gracza jest napisane ze konto jest aktywne a zalogować:) sie nie mogę ?!
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby .
Dowody[Odnośnik do zdjęć]:Screen : http://img36.imagesh...6/8927/ba1h.png
  • Do góry
    • 0

#2 Czarny161 11/08/2009 - 16:58

Czarny
  • Gracz
SS sie nie chce włączyć >.<
  • Do góry
    • 0

#3 burak1160 11/08/2009 - 17:11

burak116
  • Gracz
juz jest na linku
  • Do góry
    • 0

#4 Rey_Palashen 0 11/08/2009 - 18:05

Rey_Palashen
  • Zbanowani
Moim zdaniem powinno się to wyjaśnić.
Gram dużo z tym graczem i moja opinia jest o nim dobra.
Dobre RP, zawsze pomoże, miło się z nim gada :)
Fajnie jak by Administracja dała mu Unbana. Pozdrawiam.
  • Do góry
    • 0

#5 19krychaozw103 11/08/2009 - 18:58

19krychaozw10
  • Świeżak
Jestem tego samego zdania co lmao1920 , też gram dużo z tym graczem i wszystko robi RP .
Bardzo fajnie się z nim gada to on wprowadził mnie w świat RP. I myślę że powinien dostać UnBana , ale pozostawiam to Administracji
  • Do góry
    • 0

#6 * B M61463 11/08/2009 - 19:01

B M
  • Zarząd
[19:49:03] [CASH] Kamilos Kawatusi (10536:71 / 14h, globalne 3323) podaje $400  Shei Kawasuti (10876:91 / 0h, globalne 3094)

[19:49:32] [CASH] Kamilos Kawatusi (10536:71 / 14h, globalne 3323) podaje $100  Shei Kawasuti (10876:91 / 0h, globalne 3094)

  • Do góry
    • 0

#7 Czarny161 11/08/2009 - 19:08

Czarny
  • Gracz
Czyli ban zostaje? :)

[19:49:03] - Jak widać już po banie. Nie wiem :/
  • Do góry
    • 0

#8 Rey_Palashen 0 11/08/2009 - 20:48

Rey_Palashen
  • Zbanowani
Zawsze każdy powinien dostać drugą szanse zwłaszcza że Ban z nikąd.
Jestem kumplem Hayato z RL i byłem przy tym.
Pomagaliśmy mu u niego w domu bo miał robote, gdy poszliśmy się zalogować to pisało że konto zablokowane...
Nie miał żadnych skarg i grał RP. Jedynie zostawił tylko postać włączoną gdy mu pomagaliśmy.
  • Do góry
    • 0

#9 * B M61463 11/08/2009 - 22:19

B M
  • Zarząd

Zawsze każdy powinien dostać drugą szanse zwłaszcza że Ban z nikąd.

Nie, za przelewanie kasy. To, że mieliśmy przerwę w karaniu nie oznacza, że kara go ominie :)
  • Do góry
    • 0

#10 burak1160 12/08/2009 - 08:39

burak116
  • Gracz
ale mogę odsiedzieć AJ ale tylko nie ban proszę
  • Do góry
    • 0

#11 burak1160 12/08/2009 - 08:42

burak116
  • Gracz
myślę ze to dobry pomysł żeby odsiedział AJ to tez kara !! Ale admin decyduje wiele ludzi tak robi a z tego co widać w logach to była mała suma a przesyłają o wiele większe . Wiec niech administracja to przemyśli ?!
  • Do góry
    • 0

#12 Patafiks935 12/08/2009 - 09:18

Patafiks
  • Gracz
To też człowiek z braku kasy zrobi wszystko. No i się stało. Ale przeprosił i powinien dostać drugą szanse.
  • Do góry
    • 0

#13 Lemonss27 12/08/2009 - 09:21

Lemonss
  • Gracz
Jestem za UnBanem, należy dać drugą szanse.
  • Do góry
    • 0

#14 Mouruder799 12/08/2009 - 10:16

Mouruder
  • Gracz
Ja go znam już dosyć długo RP ma bardzo wysokie... Można dać mu szanse.
  • Do góry
    • 0

#15 Rey_Palashen 0 12/08/2009 - 10:16

Rey_Palashen
  • Zbanowani
Głupio będzie jak stracimy fajnego kolege z którym można pograć... ;/
  • Do góry
    • 0

#16 blackmigogang2936 12/08/2009 - 10:17

blackmigogang
  • Gracz
To ten fajny kolega mógł pomyśleć na początku.
  • Do góry
    • 0

#17 * B M61463 12/08/2009 - 10:31

B M
  • Zarząd
Odrzucam.
  • Do góry
    • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych