Skocz do zawartości

• Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja »
  • Co nowego?

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

[Odrzucony] [RUN] Jack_Coeller

• Please log in to reply
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Skat623 28/02/2010 - 14:06

Skat
  • Gracz
Imię i nazwisko ukaranej postaci: Jack Coeller

Administrator/moduł nadający karę: Misiek

Powód kary: Bieganie w centrum

Wyjaśnienie wraz z dowodami: Jestem nowy w społeczności h-rp. Oczywiście zacząłem od przeczytania wszystkich regulaminów i poradników i być może jestem mało spostrzegawczy, ale nic o bieganiu nie znalazłem. Jak zacząłem grę dostałem warna za sprintowanie. Rozmawiałem o tym z którymś z adminów, odpowiedział mi że sprintowanie jest zabronione, więc przestałem to robić. Nie było mowy o truchcie (zwykłym naciśnięciu klawisza ruchu naprzód). Generalnie domyśliłem się, że zgodnie z zasadami RP, powinienem używać chodzenia (ALT), nie truchtać, to oczywiste. Byłem jednak w centrum i pilnie potrzebowałem taksówki, podbiegłem do taksówkarza (truchtem, nie sprintem). Za chwilę okazało się, że dostałem blokadę i to bez żadnego wcześniejszego otrzeżenia. Kieruję uprzejmą prośbę do administracji o usunięcie blokady ze względu na to, że jestem nowym graczem, a nikt tak na prawdę nie powiedział mi, że trucht również jest zabroniony. Nie nadużywałem z resztą tej opcji. Na przyszłość będę wiedział, jak nie postępować. Tylko bardzo proszę aby gdzieś w poradnikach pojawił się dokładny opis w jakich sytuacjach można używać truchtu (czy będąc mechanikiem, kiedy chcę jak najszybciej dobiec do klienta, mogę użyć truchtu?). Jeśli chodzi o samą blokadę biegania, to dobry pomysł, tyle że taka kara powinna być nakładana po bliższym przyjżeniu się graczowi.

Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku. Pozdrawiam.
  • Do góry
    • 0

#2 skb5247 28/02/2010 - 14:39

skb
  • Gracz
Ostrzeżenie	saqarisIG	Jack Coeller	Sprinter.	25/02/2010, 16:18