Jump to content

net4game

The most innovative GTA: San Andreas Multiplayer Role Play server

Photo

Reinstalacja systemu windows bez płyty, bez CD/DVD room'u

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 * PeGi15 12/06/2019 - 16:28

PeGi
  • Gracz

Siemka, na wstępie zaznacze że jestem kompletnie zielony w tych sprawach stąd też moje pytanie. Całkiem niedawno kupiłem nowego lapka, momentami zamula więc chcę go sformatować (ogólnie zreinstalować system windows). Nigdy z tym problemu nie miałem, no może dlatego że w wcześniejszych był napęd CD/DVD room i po prostu się płytke wkładało. No i tutaj zaczynają się schody jak dokonać tego formatu? Płacę w naturze :P Dodam jeszcze ze posiadam tylko klucz aktywacyjny.

Edited by PeGi, 12/06/2019 - 16:31.

• Back to top
    • 0

#2 Vinley176 12/06/2019 - 16:47

Vinley
  • Gracz

Jaki posiadasz system? W Windows 10 jest możliwość przywrócenia systemu do stanu fabrycznego z poziomu ustawień - nie potrzeba żadnej płyty.
Ustawienia -> Aktualizacja i zabezpieczenia -> Odzyskiwanie

• Back to top
    • 0

#3 Kolbaa1332 12/06/2019 - 16:53

Kolbaa
  • Gracz

Przywracanie systemu do stanu fabrycznego z poziomu ustawień trwa na prawdę sporo. Pewien czas temu chciałem przetestować u siebie, to po trzech godzinach poddałem się. No chyba, że się coś zmieniło do tej pory. W każdym bądź razie skoro nie masz napędu, to najłatwiej będzie Ci zainstalować system za pomocą pendrive. Ściągasz plik .iso z oficjalnej strony Microsoftu, a następnie tworzysz bootowalny pendrive przy użyciu rufusa. Chyba, że nie masz pendrive, to leć do sklepu. Najtańszy teraz kupisz za 20-30zł, a zawsze może się jeszcze do czegoś przydać. :P

• Back to top
    • 0

#4 * PeGi15 12/06/2019 - 17:10

PeGi
  • Gracz

Jaki posiadasz system? W Windows 10 jest możliwość przywrócenia systemu do stanu fabrycznego z poziomu ustawień - nie potrzeba żadnej płyty.

Windows 7 Home Premium 64 bit