Jump to content

net4game

The most innovative GTA: San Andreas Multiplayer Role Play server

Photo

Jakie auto wybrać?

• Please log in to reply
16 replies to this topic

Julek0411 21/05/2019 - 06:54

Julek04
  • Gracz
Witam!
Nadszedł czas zmiany samochodu, zastanawiam się nad czymś do 30 tysięcy. Nie znam się na tym, a czytając rozne fora 95% ludzi odradza każdy wpisany w google model..

Na pewno potrzebuję sedana w benzynie, wyjątek to BMW E87. Najbardziej do gustu przypadło mi Audi A6 C6 (2.0, 2006-2007), gdzie wnętrze zalatuje już nowoczesnością i luksusem, osiągi tez ma bardzo dobre. Ale czytając fora motoryzacyjne wiele osób odradza to audi, z różnych względów.
Głównie szukam czegoś z mocą podobna do tego audi, z wnętrzem które podobnie jak audi jest w miarę nowoczesne. Jazda próbna mercedesem z tego samego roku - wizualnie całkowicie mi nie poszedł.
BMW E90, rok 2007, mniej KM niż A6, w środku według mnie tez daleko za audi, ale cena podobna, może warto?

Podsumowując, nie znam się na mechanice wiec po prostu zależy mi na tym, aby ewentualne poważniejsze awarie nie zdążały się bardzo często i nie był to wydatek rzędu 7-10 tysięcy (jak piszą o A6..), koniecznie benzyna, moc 150km w górę, fajnie byłoby jakby miał w miarę nowoczesne wnętrze, zewnątrz podoba mi się BMW e90.
Ktoś jest w stanie cos polecić i napisać kilka slow?
  • Back to top
    • 0

Pixos De Blood6624 21/05/2019 - 07:50

Pixos De Blood
  • Gracz