Jump to content

net4game

The most innovative GTA: San Andreas Multiplayer Role Play server

Photo

Zasady działu i tworzenia wydarzeń

event team zasady eventy

  • This topic is locked This topic is locked
No replies to this topic

#1 ShowTime 3021 19/02/2019 - 11:34

ShowTime
  • Gracz

*
POPULAR

89LjAMF.png

 
 Dział ten dotyczy składania propozycji wydarzeń na skalę serwera lub dla danej grupy - wydarzenia mają na celu zgromadzenie graczy i urozmaicenie im rozgrywki poprzez różne atrakcje i interakcje. Temat ten jest skierowany do osób które chciałyby zorganizować coś dla naszej społeczności i mają pomysł na ciekawe i oryginalne wydarzenie który zaciekawi społeczność net4game.

 

Propozycje wydarzeń

 

Propozycje są rozpatrywane przez opiekuna Event Team ShowTime w ciągu 48h od dodania tematu z propozycją wydarzenia.

Po dodaniu propozycji społeczność ma czas na ocenę i skomentowanie danego wydarzenia - pozwala nam to ocenić, czy wydarzenie cieszy się zainteresowaniem przez społeczność naszych graczy.

 

Ważne: Temat z wydarzeniem musi zostać utworzony minimum dwa tygodnie przed datą startu wydarzenia.

 

Zasady komentowania wydarzeń:

  • Nie tolerujemy nabijania postów oraz komentarzy które nic nie wnoszą.
  • Nie chcemy kłótni oraz oskarżeń o kopiowanie - takie sytuacje zgłaszajcie na PW opiekuna Event Teamu.
  • Pamiętaj o zachowaniu kultury w swoich wypowiedziach.
  • Wszelkie komentarze znieważające innych użytkowników będą nagradzane ostrzeżeniem.

 

Ważne informacje przed dodaniem tematu z wydarzeniem
 
W celu stworzenia wydarzenia należy odpowiednio zatytułować temat, poprzedzając nazwę wydarzenia jednym z pięciu prefixów t.j [EP][EZ][EE][ECH] i [OOC]. Tematy w dziale powinny zawierać odpowiednie tytuły, które jasno informują o treści tematu wraz z odpowiednim prefixem który odpowiada naturze owego wydarzenia. Dla przykładu: [EE] Napad na transporter LSPD. 

 

Oryginalność i kreatywność

Cenimy sobie kreatywność naszych graczy - przed dodaniem wydarzenia upewnij się, czy na pewno nie było już podobnego w ostatnim czasie - Nie tolerujemy kopiowania grafiki oraz treści z innych wydarzeń.

Jeśli nie jesteś pewny, czy Twoje wydarzenie się powtarza skontaktuj się ze mną poprzez PW forum, a wiadomość zatytułuj w taki sposób: [Event][Nazwa wydarzenia]
 
Wydarzenia dzielimy na pięć grup:

  • Eventy publiczne na skale serwera. [EP]
  • Eventy "zamknięte" ukierunkowane na konkretną grupę społeczną. [EZ]
  • Eventy epizodyczne. [EE]
  • Event charytatywny. [ECH]
  • Event OOC. [OOC]

 

Poniżej przedstawiam wzór, który pomoże Wam w zawarciu odpowiednich informacji w opisie tematu:

[b]Planowana data rozpoczęcia eventu:[/b]
[b]Opcjonalna data zakończenia eventu:[/b]
[b]Tytuł:[/b]
[b]Organizatorzy:[/b]
[b]Nagrody:[/b] (jeśli dotyczy)
[b]Dokładny opis projektu:[/b]

  • Back to top
    • 6





0 user(s) are reading this topic