Jump to content

net4game

The most innovative GTA: San Andreas Multiplayer Role Play server

Photo

[REKRUTACJA] Maxi Taxi - Najlepiej rozwijająca się taksówka w Los Santos! || Wysokie premie, porządne stanowisko || Już dziś dołącz do nas!

taxi rekrutacja maxitaxi premie stanowisko prestiż

• Please log in to reply
4 replies to this topic

Spoks2 08/02/2019 - 23:46

Spoks
  • Gracz

nieaktualne

Edited by Spoks, 07/03/2019 - 22:36.

• Back to top
    • 0

Spoks2 10/02/2019 - 13:20

Spoks
  • Gracz

IC:

Posiadane prawa jazdy:Tak posiadam

Data urodzenia (dd-mm-rrrr):29-07-1998

Doświadczenie (min. 8 zdań):Jestem doświadczonym kierowcą.Pracowałem kiedyś w taxi i w Nauce jazdy.(Więcej nie wymyślę)

Adres zamieszkania:Akademik

Numer telefonu:8615031

Co zmieniłbyś w firmie?:Nic bym nie zmienił jest dobrze nawet nie zacząłem pracy wiec nie moge nic powiedzieć na ten temat

OOC:

SS ze /stats:https://imgur.com/XYGM7Xn

Dlaczego mielibyśmy Ci zaufać?Ponieważ byłem juz w niejednej firmie taxówkarskiej

Czy posiadasz komunikator "Discord" i zrzekasz się go używać do komunikacji tekstowej podczas pracy w "Maxi Taxi"?:Oczywiście posiadam oraz zrzekam sie używania go do komunikacji tekstowej podczas pracy

Podaj swoje 2 pozytywne i negatywne cechy charakteru:Pozytywne:Jestem spokojny oraz miły Negatywne:Chyba raczej nie mam nic nie wpada mi do głowy

Odrzucone.

• Back to top
    • -1

MateoTPS0 10/02/2019 - 14:47

MateoTPS
  • Świeżak

IC:

Posiadane prawa jazdy: Kat. B

Data urodzenia (dd-mm-rrrr):26.01.1993

Doświadczenie (min. 4 zdania): W 2012 roku współwłaściciel firmy taxi Ichigo Taxi  oraz Kazama School Drive, praca w nauce jazdy , praca w Fast Taxi , 

Adres zamieszkania: VIP Hotel

Numer telefonu:9495205

Co zmieniłbyś w firmie?: Nic czemu mam coś zmieniać 

OOC:

SS ze /stats:  https://imgur.com/a/dCgWJwm

Dlaczego mielibyśmy Ci zaufać? Nie jestem typem szkodnika wbijam na serwer zeby coś pograć coś rozegrać a nie odwalać.