Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja »
  • Co nowego?

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

Poszukujemy nowego lidera rządu! [PODANIA]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 * Kasiek4363 26/01/2019 - 14:58

Kasiek
  • Zarząd

*
Popularny

Hej.

W związku z zakończeniem współpracy z * Geast poszukujemy osoby chętnej do objęcia stanowiska lidera Los Santos Government.

Forma rekrutacji jest standardowa i będzie się ona opierała na publicznych aplikacjach bez określonego wzoru. Od kandydatów oczekujemy przede wszystkim przedstawienia siebie oraz zaprezentowania swojego planu na prowadzenie rządu. Ilość reputacji pod danym postem nie ma najmniejszego znaczenia w czasie procedury sprawdzania. Swoje podania należy nadsyłać w tym temacie, a wszelkie inne posty będą usuwane.

Podczas procesu weryfikacji chętnych do objęcia tego stanowiska bierzemy pod uwagę głównie staż na serwerze, pomysłowość, doświadczenie w prowadzeniu własnych grup, historię kar na forum i w grze oraz całokształt prezentowanej postawy w społeczności. Należy pamiętać, że prowadzenie własnej frakcji nie jest łatwym zadaniem. Wymaga umiejętności oraz poświęcenia sporej ilości czasu.

Rekrutacja jest oczywiście otwarta dla wszystkich graczy, a zakończy się ona postem ogłaszającym nick nowego lidera, który pojawi się wkrótce w tym miejscu.

Informacja: Standardowo ten temat zostanie edytowany i pojawi się tutaj przybliżona data wybrania nowego kandydata. Zapraszamy do składania podań! Powodzenia. :hug:
  • Do góry
    • 33

#2 * Cytrynian Potasu1770 28/01/2019 - 19:20

Cytrynian Potasu
  • Gracz

*
Popularny

u2nNXcZ.png

 

***

 

Coś o sobie na początek

 

***

 

Wiele osób zapewne mnie kojarzy, jedni bardziej inni mniej. Tak czy siak swoją historię na n4g piszę już od 4 lat. Miałem okazję grać praktycznie wszędzie, od organizacji motocyklowej, po czarne gangi w tym np. Groves, aż po departament, w tym: LSMC, US Army, SWAT i LSPD. Jak dotąd niestety nigdzie nie miałem okazji stać się liderem, dlatego po raz kolejny próbuję tutaj. Co do mojego charakteru, większość wie, że można ze mną pogadać, a na pewno, że nie będzie się nudził.

 

***

 

Dlaczego ja?

 

***

 

Cóż, chciałbym w końcu zająć miejsce, gdzie mógłbym coś zmienić na serwerze. Jest możliwość wprowadzenia zmian we frakcji, która od kilku burmistrzów praktycznie opiera się na samym prowadzeniu urzędu i opłacaniu budynków grając samym skryptem, a zapominając o grze IC.

 

***

 

Plan na prowadzenie frakcji

 

***

 

Pierwszą i najważniejszą w sumie rzeczą jest przystosowanie frakcji, aby urząd nie stał pusty w godzinach szczytu, jak to nieraz ma miejsce. Planuję wprowadzić przynajmniej raz w tygodniu jeden obowiązkowy dyżur dla danego gracza, w godzinach szczytu do wyboru mniej więcej od godziny 16 do 20 (30 minut), gdzie petent przychodzący do urzędu NA PEWNO w tych godzinach kogoś zastanie. Prowadzony byłby w tym celu specjalny dziennik, w którym pracownicy urzędu wpisywaliby się na kolejne dni, a wykonanie więcej niż jeden taki wpis skutkowałby nagrodą w postaci plusa.

 

**

 

Drugą rzeczą jaką chciałbym zmienić we frakcji, to nieco system Rady Stanu. Obecnie mamy pełno radnych, którzy poza spotkaniami raz w miesiącu nie mają innych zajęć. Tu bym nieco pokombinował. Jedną z takowych rzeczy jest przede wszystkim wprowadzenie systemu partii politycznych i mandatów do rady. Liczba miejsc byłaby ściśle określona, aby nie było 20 bezczynnych osób. 

 

**

 

Trzecią rzeczą w kolejności byłoby urozmaicenie nieco gry urzędników jak i petentów, aby gra w urzędzie nie kończyła się na opłacaniu budynków i "elo, widzimy się za tydzień". Nie nie. Chciałbym wprowadzić nutkę biurokracji oczywiście wszystko szczegółowo rozpisując na forum, aby zarówno petenci jak i urzędnicy wiedzieli co, i z czym ugryźć. Między innymi chodzi mi np. o kwestię zgłaszania kupna/sprzedaży pojazdu, budynku, aby urząd stale monitorował takie rzeczy i w razie potrzeby śledztwa udzielał takowych informacji agentom FBI.

 

**

 

Czwartą rzeczą byłaby lekka zmiana w interiorze urzędu. Każdy z urzędników miałby swój pokój na czas służby, w którym obsługiwałby pojedynczo petentów czekających w kolejce. Dzięki punktowi trzeciemu czas oczekiwania nieco się wydłuży, co jest normalne w urzędach. Oczywiście nie do przesady, to trzeba będzie na początku stale monitorować, aby ktoś nie umarł z nudów czekając na swoją kolej. Dodatkowo rozważam przebudowanie sali ślubów na bardziej "dostojną" wersję oraz pomieszczenie spotkań rady, aby wyglądało to bardziej realistycznie, a niżeli kilka kanap obok siebie i stół na środku.

 

**

 

Piątą rzeczą były by przede wszystkim regularne orędzia, gdzie na bieżąco byłyby upubliczniane wykonane oraz zaplanowane kroki rządu w kierunku miasta i mieszkańców.

 

**

 

Szóstą rzeczą będzie otwarcie się na mieszkańców. Jeśli któryś z nich ma jakiś pomysł, zażalenie, prośbę, wszystko będzie mógł załatwić na indywidualnym spotkaniu z jednym z członków rady bądź administratorów (opcja do wyboru w zależności od problemu). W tym celu będzie osobny temat, gdzie podobnie jak w przypadku rejestracji broni w lspd, gracz ma możliwość umówić się na spotkanie In Game w dogodnej dla siebie godzinie.

 

**

 

Siódmą rzeczą będzie zacieśnianie współpracy z innymi liderami departamentu podczas cotygodniowych spotkań w białym domu. 

 

***

 

Na zakończenie

 

***

 

Myślę, że jeśli chodzi o przedstawienie planu, to w miarę jasno to wyjaśniłem. Oczywiście wszelkie zmiany przed ich wprowadzeniem omówiłbym z administracją, aby nie dochodziło do paraliżu urzędu czy nieporozumień. Z pewnością z biegiem czasu pojawi się wiele różnych pomysłów zarówno w mojej głowie jak i kogoś z członków rady stanu, których jeszcze tu nie zapisałem, lecz zajęłoby to o wiele więcej miejsca. Zatem ode mnie to tyle, liczę że otrzymam szansę, aby się w końcu móc wykazać. Pozdrawiam serdecznie. ;)

 

***


Użytkownik Cytrynian Potasu edytował ten post 28/01/2019 - 19:35

  • Do góry
    • 33

#3 * Marteł1610 29/01/2019 - 17:26

Marteł
  • Gracz

*
Popularny

EWditMN.png

 

WSTĘP
Hej! Mam na imię Marta i większość może mnie znać z gry w Los Santos Police Department. Z góry zaznaczam, że nie zamierzam rezygnować z gry w departamencie (zrzeknę się funkcji jakie posiadam), a urząd zamierzam prowadzić na innej postaci, która była już Sekretarzem Miasta Los Santos. Wierzę, że dam radę połączyć obydwie funkcję i grę na dwóch postaciach nie zaniedbując żadnej z nich.

 

Tak jak wspomniałam miałam już okazję być Sekretarzem Miasta za czasów, gdy burmistrzem był Dżem. Grało mi się naprawdę dobrze i chętnie pociągnęłabym to dalej. Wiem jak funkcjonuje urząd i co należy zmienić, by grało nam się lepiej. Mam czas i chęci by zmienić i poukładać urząd po poprzednim liderze. Plan na prowadzenie frakcji zostawiam poniżej.
 

* * * *

 

CZAS PRACY URZĘDU

Na pewno zamieściłabym ankietę skierowaną do graczy dotyczącą godzin pracy urzędu, z pewnością chciałabym go troszkę skrócić, tym samym będzie większa szansa na spotkanie urzędnika. Rozumiem też, że na naszym serwerze grają osoby pracujące na drugie zmiany, dlatego trzeba będzie dokładnie przemyśleć sprawę.
 

WYPŁATY I PREMIE

Wyższe wypłaty? Czemu nie, jeżeli jest taka możliwość chętnie wprowadziłabym nieco wyższe wypłaty dla urzędników, by przyciągnąć chętnych na to stanowisko - zaczynając już od stażysty. Dodatkowo zamierzam podliczyć aktywność tygodniową urzędników - jeżeli procenty na to pozwolą dostaną tygodniową premię w postaci procentów lub po prostu premię do ręki za swoje zaangażowanie. Osobiście byłabym też za prowizjami od zarejestrowanych aut czy biznesów (nie pamiętam jak to funkcjonuje) na pewno zachęci to ludzi do obsługiwania petentów a nie bezmyślnego omijania czy schodzenia na pulpit.
 

* * * *

 

HIERARCHIA

Zaczęłabym od zmiany nazw stopni służbowych z powrotem na polskie, które bardziej do mnie przemawiają. Mówię tu kolejno o:


URZĄD

  • Burmistrz Los Santos

  • Sekretarz Miasta Los Santos

  • Inspektor

  • Administrator II

  • Administrator I

  • Urzędnik III

  • Urzędnik II

  • Urzędnik I

  • Stażysta


RADA STANU:

  • Przewodniczący Rady Stanu

  • Zastępca Przewodniczącego Rady Stanu

  • Protokolant

  • Radny


Rangi w PR i Biurze Inspekcji są jeszcze do ustalenia.
 

ADMINISTRATORZY

Podobnie ma się sprawa z szczeblami wyżej, czyli Administrator I i Administrator II - chcę osobiście lub z pomocą przyszłego Sekretarza Miasta tworzyć cotygodniowe podsumowania z ich aktywności, czasu spędzonego na służbie, liczbę zatrudnionych stażystów czy wystawionych wniosków o plusy i na podstawie owych statystyk wyznaczać premie za zaangażowanie.
 

INSTYTUT PAMIĘCI STANOWEJ

Kolejnym punktem jest zaniedbana Instytut Pamięci Stanowej, która wyróżnia nasze postacie IC za zasługi czy wkład w miasto - mam zamiar wszystko przepisać, ładnie oprawić a przede wszystkim nadawać nowe tytuły, być może stworzyć nowe odznaczenia, które jakoś uhonorują mieszkańców Los Santos. Dodatkowo chcę sprawdzić wszystkie postacie i w razie zmiany nicku też je zaktualizować. Jest dużo postaci, które zmieniły nazwę a nadal widnieją pod starą.


PATRON MEDIALNY I PUBLIC RELATIONS

Zrezygnowałabym z patrona medialnego, który mógłby przejść do Department of Public Affairs, sprawa z Public Relation jest jeszcze do ustalenia, wstępnie widzę ich również w Public Affairs ale i w rządzie, którzy funkcjonowali podobnie jak dotychczas - chciałabym aby zmieniła się ich aktywność, wypływało więcej artykułów czy audycji radiowych.
 

BIURO INSPEKCJI

Od dłuższego czasu był plan wprowadzenia Biura Inspekcji, więc chcę go wprowadzić w życie. Naturalnie zajmowałby się nadzorem nad biznesami i wyglądami stref z zewnątrz, być może spróbujemy coś zdziałać z kwestią kasyn - muszę zapoznać się ze wstępnym planem stworzonym przez poprzedniego lidera i nanieść własne poprawki.
 

* * * *

 

WYGLĄD I INTERIORY

Kolejnym aspektem jest estetyka urzędu, odświeżenie go z zewnątrz i wewnątrz (przebudowa nie jest priorytetem, chociaż uważam, że jest w nim stanowczo za dużo zbędnych pomieszczeń, które niepotrzebnie zajmują obiekty, a które można wykorzystać w lepszy sposób, współpraca z grupą zajmującą się edycją mapy (szczególnie jeżeli chodzi o wnioski radnych, często jest z tym zastój) czy remont chociażby kościoła, który jest za duży i niefunkcjonalny.

 

BIAŁY DOM

Przeniesienie budynku Białego Domu z willi na Verdant Bluffs, tam gdzie powinien stać od zawsze. Niby drobnostka, ale warto o tym wspomnieć.


PANEL I DISCORD

Może wydać się to śmieszne i oczywiste, ale panel będzie aktualizowany na bieżąco przeze mnie i przez Sekretarza, zazwyczaj pod koniec miesiąca, plusy, awanse, podsumowania i premie. Tak samo z discordem - totalna czystka, zmiana roli na bieżąco.


URZĄD A GRA IC

Może teraz trochę o grze IC - orędzia, wystąpienia, wsparcie oficjalnych frakcji (na koncie rządu jest sporo pieniędzy, przy pomocy administracji można sporo z nimi zdziałać), może jakieś bale charytatywne czy bożonarodzeniowe, interakcja z urzędnikami i administratorami. Chcę też wprowadzić tablicę ogłoszeń dla cywili, którzy będą mogli zareklamować swoje biznesy, sprzedaż pojazdów czy wynajem mieszkania w formie napisu 3d na tydzień za symboliczną kwotę. Dzięki temu zbiorą się pieniądze na premie dla urzędników czy Public Relations.


TEMATY NA FORUM

Kolejny punkt - odświeżenie tematów rządowych, trzeba tam posprzątać i zmienić szatę graficzną, usunąć zbędne tematy i dodać nowe - potrzebne i przyciągające oko. Dodatkowo posprzątanie i zaktualizowanie subforum o nazwie “Ustawy”, mam tu na myśli usunąć wszystko co jest nieaktualne i wrzucać każdą zrealizowaną przez Radę Stanu zmianę czy to w kodeksie drogowym, karnym, konstytucję czy innego typu rzeczy.
 

* * * *

 

PODSUMOWANIE

Podsumowując - mam nadzieję, że rozpisałam w miarę jasno moje plany i pomysły co do frakcji, w pierwszej kolejności chcę posprzątać po poprzednim liderze a w drugiej skupić się na grze IC i rozruszać zaplanowane projekty rządowe, doprowadzić do porządku radę stanu, pojazdy, panele, discordy, zachęcić ludzi do gry we frakcji. Nie chciałam się rozpisywać za bardzo, każdy z punktów ma o wiele dłuższe rozwinięcie, a nie chciałam też Was zanudzać.
 

Dzięki wszystkim za poświęcenie chwili czasu i przeczytaniu mojego podania.


Użytkownik Marteł edytował ten post 29/01/2019 - 21:57

  • Do góry
    • 50

#4 * IDArczibald462 29/01/2019 - 21:02

IDArczibald
  • Gracz

*
Popularny

Witam serdecznie Administrację oraz społeczność Net4game!



    Jestem Artur, mam 18 lat, gram na Net4game od lipca 2013 roku. Początek gry tutaj był jednocześnie początkiem gry w SA:MP. Grając zdobywałem doświadczenie i wiedze na temat gry Role-Play jak i o samym serwerze. Grałem tutaj z bardzo wieloma ludźmi. Z graczami, którzy tak jak ja zaczynali dopiero swoją przygodę z RP i zostali na dłużej oraz tymi już doświadczonymi, którzy do dziś odwiedzają serwer. Niestety, nie zabrakło także tych, którzy już od dawna nie logowali się do gry, a których mile wspominam! Jeśli chodzi o Rząd, to myślę, że mogę powiedzieć, że wiem trochę na temat tej frakcji. Moja przygoda bowiem rozpoczęła się w 2014 roku, ale nie była to jakaś wielka kariera, po około 2 miesiącach opuściłem frakcję, a niedługo po tym zaprzestałem gry na serwerze. Obecnie gram nieprzerwanie od sierpnia 2016 roku we frakcji Rządu, stopniowo zaczynając od stażysty przez każdy stopień urzędnika, a na początku 2017 roku jako Administrator pierwszego (później drugiego) stopnia, zatrzymując się na stanowisku Lead Inspectora i utrzymując się na nim do dziś.
 

Plan działania

 



Obecnie Urząd ma wiele problemów, którymi należy się zająć:

  • Po pierwsze zbyt niska aktywność urzędników, planuje zmianę godzin pracy urzędu na godziny 12:00 – 23:00 w dni robocze oraz 11:00 – 24:00 w soboty i niedziele. Dodatkowo można wyznaczać urzędników do pełnienia służby w określonych godzinach, szczególnie wtedy, gdy jest najwięcej petentów.

 

  • System plusów wymaga przebudowy, ponieważ obecnie nie sprawdza się w wymaganym stopniu. Uważam, że należy zwiększyć wymogi do otrzymania plusa, jak i wymogi do otrzymania awansu. Pozostawić wgląd we wpisy plusów/minusów dla wyższych rang,

 

  • Rozłożenie rang jak i stawek wynagrodzenia na nowo, aby zapobiec sytuacjom, że skrypt blokuje zmianę procentów w przypadku awansu urzędnika. Stawki będą adekwatne do stanowisk, będą to sumy podobne do zarobków w typowym biznesie, ale jednak wyższe, oczywiście tylko na początku. Wraz z awansem urzędnika jego wynagrodzenie będzie  stanowczo się zwiększać.

 

  • Większe oparcie frakcji na grze IC i skryptach, ograniczenie danych na forumowym panelu, w większym stopniu wykorzystanie skryptowej bazy danych.

 

  • Otwarcie się na ludzi w świecie gry, organizowanie spotkań, eventów związanych z życiem Urzędu. Stawianie na projekty mieszkańców. Przewiduje indywidualne spotkania z mieszkańcami w umówionych terminach.

 

  • Przebudowa sub-frakcji (Rady Stanu i PR Team), przywrócenie do działania BBI (inspekcja biznesów).

 


Hierarchia

 

 

Burmistrz Miasta
Zastępcy Burmistrza (x2)
Lead Inspector (x1)
Senior Inspector
Inspector
Clerk III
Clerk II
Clerk I
Intern

 

Na zakończenie:

Sądzę, że moje paroletnie doświadczenie, które zyskuje z każdym dniem, we frakcji LSG pokazało mi co i jak należy zmienić, aby ulepszyć system i odświeżyć pracę Rządu, aby nie był on monotonny, lecz dawał on możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami gry Role-Play. Wierze, że dobra organizacja zmieni grę w urzędzie na lepsze!


Użytkownik IDArczibald edytował ten post 29/01/2019 - 21:09

  • Do góry
    • 9

#5 * Marcyk571 29/01/2019 - 21:38

Marcyk
  • Gracz

u2nNXcZ.png

 

 

 

******

 

 

Cześć  mam na imię Marek mam 22 lata, wielu graczy mnie zna gdyż gram tu od marca 2015.

W sampa gram właśnie od wtedy i tylko i wyłącznie na n4g ze względu na brak czasu na grę na innych serwerach. Od początku miałem styczność z grą w urzędzie a co za tym idzie wiem wiele na temat jego hierarchi i funkcjonowania. Ze względu na więcej czasu wolnego po pracy postanowiłem aplikować na stanowisko lidera rządu. 

 

 

******

 

Co do hierarchi urzędu chciał bym wrócić do tej z 2015 roku:

  • Burmistrz Los Santos

  • Sekretarz Miasta Los Santos

  • Administrator II

  • Administrator I

  • Urzędnik III

  • Urzędnik II

  • Urzędnik I

  • Stażysta

 

 

 

 

Co do wypłat także  chciał bym powrócić do wypłat z tamtych lat kto pamięta ten wie  ;)

 

******

Co do rady stanu?

 

Chciał bym ją z likfidować a radnych wcielić w postać urzędników, ze względu że pod panelem urzędu jest więcej radnych aktywnych niż naszych kochanych urzędników  ;)

 

******

 

Co do działu prasowego?

On działa tak jak powinien więc co do niego nie ma nic do zmiany  :)

 

******

 

yWhX73j.png


Użytkownik Marcyk edytował ten post 29/01/2019 - 21:40

  • Do góry
    • -10

#6 Psychooo123 31/01/2019 - 23:06

Psychooo
  • Gracz

*
Popularny

iU7CJiH.png

 

 

md8eR5L.png

 

 

 

Serdecznie witam wszystkich czytelników tej aplikacji. Część z Was może mnie znać osobiście a niektórzy tylko z widzenia, dlatego pozwolę sobie się przedstawić i krótko opisać swój życiorys. Mam na imię Jakub. Moimi zainteresowaniami są przede wszystkim polityka, dyplomacja, historia, gry komputerowe oraz Stany Zjednoczone. Za ulubiony dział gier uznaję strategię, w które pogrywam wraz ze znajomymi.. Jestem fanem muzyki pop, R&B oraz Jazz’u. Swoją karierę z net4game rozpocząłem w czerwcu cztery lata temu. Po licznych przerwach wróciłem w poprzednim roku na stałe. Do tej pory miałem przyjemność grać w Los Santos Police Department za czasów Ferruma oraz w Federalnym Biurze Śledczym za ówczesnego lidera - Magicznego, w którym osiągnąłem stanowisko Dyrektora Wykonawczego a bieżąco piastuję funkcję Vice Przewodniczącej Rady Stanu na postaci żeńskiej. Uważam, iż moje doświadczenie związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi, pomysłowość, pilność oraz kreatywność spełniają kryteria, którymi powinni się kierować ludzie chcący uzyskać wybrane przez siebie stanowisko przywódcze. Cechuje się bezgraniczną lojalnością, zaufaniem, odpowiedzialnością, która ma spocząć na mych barkach, elokwencją oraz dyskrecją. Myślę, że to wszystko o czym powinno być wiadome dla każdego czytelnika tej aplikacji.

 

 

 

J2LUSja.png

 

 

 

Rada Stanu - ich obowiązki oraz działanie zostanie uwzględnione w oddzielnym temacie specjalnie przeznaczonym do tej kwestii.

 

Interakcje InCharacter - z własnych spostrzeżeń oraz z opinii osób trzecich dowiedziałem się, że niektórzy nie wkładają serca w grę z petentami bądź czasami nie wiedzą jak do nich podchodzić. Zamierzam przygotować rozbudowany informator, w którym zawrę wszelkie informacje dotyczące rozgrywki i podejścia do petenta. Moimi priorytetami również będą organizacje bankietów czy bali w Białym Domu oraz imprez okolicznościowych ściśle związanych ze świętami występującymi w USA czy też ważnymi świętami zagranicznymi.

 

Kwestia aktywności - jest to pięta achillesowa urzędu. Pragnę wprowadzenia podwyżek za zaangażowanie w pracę, wnikliwej analizy przepracowanego czasu przez urzędnika podsumowując ją pod koniec tygodnia. Ponadto zamierzam wprowadzić zachęty do pracy w postaci umożliwienia miesięcznego poruszania się pojazdem służbowym bądź za wysokie zaangażowanie oraz wkład w rozkwit urzędu pozostawienie urzędnikowi tego auta na stałe jednak z wymogiem utrzymania tempa pracy i zaangażowania.

 

Niezorganizowane godziny pracy - problem, z którym urząd boryka się od dawna. Chcę przeprowadzić w tej sprawie głosowanie zewnętrzne skierowane do społeczności i wewnętrzne skierowane do urzędników. Później sprawdzając możliwość w jakich godzinach urzędnicy mogą przybyć do pracy a o której pragnie społeczność ustale wspólną godzinę, która będzie pasować obu stronom finalnie dochodząc do konsensusu. Aby mieć pewność, że wszystko się zgadza przeprowadzę wnikliwe sprawdzenie przez okres miesiąca jak społeczność i urzędnicy utożsamiają się z tą zmianą podejmując werdykt kończący, pozostawiając godziny na stałe.

 

Uporządkowanie panelu - niestety, estetyka oraz użytkowość panelu rządu jest znikoma. Mam na myśli dział “Dyskusje”. Pragnę uporządkować tematy w taki sposób aby konkretne stanowisko w rządzie miało dostęp do poszczególnych tematów, które są ściśle związane ze swoją pracą. Również przeprowadzę odświeżenie szaty graficznej tak aby cieszyła oko.

 

Dodanie estetyki i uporządkowanie wątków publicznych w dziale - po uporządkowaniu wątków przeznaczonych do efektywnej pracy urzędników,  za ciosem dokonam zmian dotyczących wątków w publicznym dziale LS GOVERNMENT. Pomimo zmian w wątkach również zmienię ich wizualną część aby mogła w sposób przejrzysty służyć czytelnikom.

 

Wypłaty - pragnę wprowadzić konkretny system wypłat, w którym awans na dane stanowisko nie jest odczuwalny tylko tytułem lecz także liczbą gotówki wpływającej na konto bankowe danego pracownika. Ponadto przewiduje system premii oparty na tymczasowym zwiększeniu pensji danego pracownika, premia w postaci gotówki lub otrzymanie tymczasowych kluczyków do pojazdu służbowego czy też otrzymanie ich na stałe w zamian za produktywną pracę oraz wysokie zaangażowanie w życie frakcji.

 

Zainteresowanie rządem - moim zamysłem jest wybicie graczy z opinii monotonii oraz braku perspektyw w rządzie. Podczas swojej kadencji pragnę stworzyć nowe miejsca pracy w postaci departamentów z konkretnie określonymi zadaniami i wytycznymi. Również pragnę we wszelkie sposoby zachęcać do przyłączenia się do nas poprzez liczne eventy InCharacter, ogłoszenia radiowe i artykuły prasowe. Także w moim zamyśle jest otwartość do społeczności względem forum, które nie było do tej pory w żaden sposób wykorzystywane pomimo swojego sporego potencjału.

 

Przetargi - uważam iż ten dział rządowy pozostał zaniedbany. Planuje przywrócić go do łask i stale monitorować jego działanie. Moim pierwszym krokiem w tą stronę będzie wybranie patrona medialnego, który będzie produktywnie oraz w pełni zaangażowany pracować na korzyść rządu.

 

Press Release - sądze, że PR jest istotną kwestią w działalności urzędu. Chciałbym pokierować wszystkich dziennikarzy tego działu ku tworzeniu artykułów ściśle dotyczących rządu i tego jak pracuje ale również na to aby nie pozostawać tylko przy urzędzie i rozejrzeć się wokół. Mam również plan stworzenia im informatora z konkretnymi wytycznymi, tip'ami oraz przykładowymi pytaniami jakie możemy zadać osobie, z którą przeprowadzamy wywiad bądź zadajemy jednorazowe pytanie. Za produktywną pracę uwzględnię profity, które zmobilizują danego dziennikarza do większego zaangażowania i doskonalenia swoich umiejętności. Ostatnią kwestią tego problemu będzie zwiększenie aktywności rządowego Twittera.

 

Renowacja wnętrza oraz zagospodarowanie otoczenia - według niektórych może być to nieco kontrowersyjna rzecz jednak uważam, że po pewnym czasie zmiana wnętrza oraz otoczenia wokół urzędu ucieszy oko społeczności a urzędnikom da możliwość pracy w nowym formacie. Chcę przestrzeni przeznaczonej do obsługi petentów, pracy administracji burmistrza, personelu rządowego oraz Rady Stanu.

 

 

 

F47yMrX.png

 

 

Będąc jednym z członków społeczności net4game oraz przebywając w środowiskach o różnych poglądach na temat działania urzędu wywnioskowałem, że jest on postrzegany inaczej niż powinien. Wyczułem wręcz, że nie jest nawet traktowany jako frakcja. Jest to nonsens. Urząd jest frakcją, która posiada potencjał oraz zasób możliwości, które można wykorzystać do kreatywnej oraz ciekawej rozgrywki. W chwili obecnej w Los Santos Government ludzie dostrzegają, że można w nim jedyne piastować stanowisko urzędnicze w postaci osoby siedzącej za biurkiem i przyjmującej petentów. Moim zamysłem jest wprowadzenie konkretnych departamentów, które urozmaicą rozgrywkę każdej osobie przynależącej do tej frakcji, określą zakres obowiązków oraz będą posiadać wewnętrzny system hierarchii, dzięki której pracownicy będą mogli osiągnąć szczyt swojej kariery w danym departamencie. Ich dokładny zakres działania podam poniżej w kolejnych punktach aplikacji.

 

 

SLLG9Dw.png

 

 

Moim głównym priorytetem jest określenie konkretnych obowiązków Radzie Stanu oraz nadanie jej racji bytu. Jest to ważna część Rządu, która uznawana jest za stanową władzę ustawodawczą. Również pragnę wprowadzić kadencyjność radnych i reprezentantów na okres dwóch miesięcy. Reprezentanci mogą dokonać maksymalnie jednej reelekcji.

 

Przewidywane obowiązki Rady są następujące:

 

  • Wymóg przeprowadzania spotkań z obywatelami, które mu+szą odbywać się co dwa miesiące aby szczegółowo określać problemy związane z funkcjonowaniem miasta bądź sugestie, które pomogą rządowi podnieść zadowolenie w dziedzinach bezpieczeństwa, zdrowia, kultury, środowiska, rekreacji, transportu, usług socjalnych, edukacji, biznesu, gospodarki etc.

  • Przeprowadzanie comiesięcznych, otwartych sesji rady stanu dla obywateli, w których społeczeństwo będzie mogło wdrożyć się w obowiązki każdego z reprezentantów oraz radnych.

  • Obowiązkowe uczestnictwo w sesjach rady stanu z uwzględnieniem usprawiedliwień zgłoszonych prowadzącym sesją dwa dni przed jej odbyciem.

 

Jeżeli obecność radnych na sesji nie wyniesie sumy odpowiedniej do ustalenia quorum (1/3 obecnych z wszystkich radnych) sesja zostaje odwołana a wszelkie wnioski, które miały zostać poruszone na mającej się odbyć sesji zostają przesunięte na kolejną sesje.

 

Quorum - to minimalna liczba osób uczestniczących w zgromadzeniu umożliwiająca przeprowadzenie głosowań i ogólnych sesji rady.

 

  • Wysłuchiwanie próśb, sugestii oraz skarg obywateli, które w sposób oficjalny mają zostać poruszone na sesji.

 

  • Odpowiednie reprezentowanie piastowanego stanowiska (elegancki ubiór, kultura osobista oraz wszelkie respektowanie zasad moralnych)

 

  • Prawo głosowania nad wnioskami złożonymi przez Departament Finansów względem dotacji dla danej instytucji rządowej bądź funduszu wsparcia.

 

W przypadku nie wykonywania obowiązków przydzielonych osobie piastującej stanowisko Radnego grożą następujące kary porządkowe:

 

  • Częściowe bądź całkowite odebranie wynagrodzenia w ramach piastowanego stanowiska;

  • Częściowe bądź całkowite odebranie praw uczestnictwa w sesjach rady na dany okres czasu ustalony przez Przewodniczącego Rady Stanu bądź jego zastępcę podczas nieobecności;

  • Usunięcie osoby będącej w radzie stanu z możliwością powrotu, w którym okres czasu obowiązującego prawa ustala Przewodniczący Rady Stanu bądź jego zastępca w chwili nieobecności w konsultacji z Burmistrzem.

  • Dożywotnie usunięcie osoby będącej w radzie stanu przez Przewodniczącego Rady Stanu oraz Burmistrza z możliwością dodania zakazu piastowania stanowisk rządowych, których decyzje może podjąć wyłącznie Burmistrz.

 

Prawa przysługujące każdemu radnemu podczas odbywania kadencji:

 

  • Immunitet drogowy, na mocy którego osoba podlegająca pod niego jest zwolniona z przestrzegania zasad ruchu drogowego kiedy warunki drogowe nie pozwalają na swobodne dotarcie na sesje rady. Wykorzystywanie prawa bez uzasadnienia może skutkować tymczasowym bądź całkowitym odebraniem go.

  • Możliwość odwołania się od wniosku, który nie został przegłosowany do dalszego procesu legislacyjnego. Głosowanie jest ponownie przeprowadzane na następnej sesji rady. Ponowne odrzucenie wniosku na sesji jest równoznaczne z odrzuceniem wniosku całkowicie. Wyjątek stanowią wnioski o dofinansowanie, w których na drugim głosowaniu ostateczne podjęcie decyzji należy do Burmistrza.

  • Zgłaszanie niezależnych wniosków związanych z priorytetami urzędu miejskiego jakimi są bezpieczeństwo, zdrowie, kultura, środowisko, rekreacja, transport, usługi socjalne, edukacja, biznes, gospodarki  itp.

 

 

i4o5cZc.png

 

 

 

Moim kolejnym priorytetem jest utworzenie departamentów podlegających pod jurysdykcję Burmistrza. Jest to dość istotna kwestia, którą będę chciał dokonać podczas swojej kadencji. Dzięki temu pomysłowi osoby chcące podjąć pracę w urzędzie będą mogły poza dość znanym staniem za biurkiem mieć realny wpływ na dane kondygnacje rządu. Departamenty i biura wyglądają następująco:

 

Office of Mayor Los Santos City - biuro burmistrza miasta Los Santos.

 

  • Mayor of Los Santos City

  • OOM spokesman - rzecznik prasowy burmistrza/białego domu IG

 

Department of Citywide Administrative Services  - Wydział ogólnomiejskich usług administracyjnych.

 

  • Los Santos Administrative Board

  • Department of Inspection of Economic Activities

  • Staff of the Los Santos City Hall

 

Office of Design & Construction Los Santos City

 

Department of Finance

 

Los Santos City Housing Authority - Urząd Mieszkaniowy Miasta Los Santos

 

 

 

Office of Mayor Los Santos City

 

To nic innego jak biuro administracji Burmistrza Los Santos. W jego skład wchodzą burmistrz, sekretarz miasta jego asystent oraz podlegli pracownicy administracji.

 

Do ich zadań należą:

 

  • Rozpatrywanie, dyskusja oraz podejmowanie decyzji względem petycji obywatelskich dotyczących poszczególnych obowiązków należących do rządu.

  • Nominacja szefów departamentu oraz organizowanie comiesięcznych zebrań dotyczących stanu miasta oraz planów na przyszłość.

  • Zatwierdzanie wniosków przez Burmistrza bądź Sekretarza kiedy Burmistrz nie jest w stanie fizycznie wykonać odpowiednich procedur, jednak po wcześniejszej konsultacji.

  • Celebrowanie dni państwowych takich jak:

 

1 stycznia - Nowy Rok

Trzeci poniedziałek stycznia - Urodziny Martina Luthera Kinga, Jr.

(Obchody urodzin słynnego działacza na rzecz praw człowieka i równości rasowej)

20 stycznia - Dzień Inauguracji

Trzeci poniedziałek lutego - Urodziny Jerzego Waszyngtona

Ostatni poniedziałek maja - Dzień Pamięci (Memorial Day)

4 Lipca - Dzień Niepodległości

Pierwszy poniedziałek września - Święto Pracy (Labor Day)

Drugi poniedziałek października - Dzień Kolumba (Columbus Day)

11 listopada - Dzień Weteranów (Veterans Day)

Czwarty czwartek listopada - Dzień Dziękczynienia (Thanksgiving Day)

25 grudnia - Boże Narodzenie (Christmas Day)

 

  • Przeprowadzanie półrocznych przemówień “State of the City” (Stan Miasta), na których Burmistrz przedstawia swoje dotychczasowe dokonania oraz plany przyszłościowe.

  • Przygotowywanie własnych programów bądź wniosków, które zostaną poddane wnikliwej analizie Radnych oraz finalnemu głosowaniu.

 

 

Office of Mayor(OOM) spokesman

 

Biuro podlegające pod Office of Mayor Los Santos City. Ich byt jest kluczowy dla medialnej strony burmistrza oraz jego urzędu. Dzięki mediom burmistrz ma możliwość trafienia do szerszego grona obywateli ze swoimi planami, przekonaniami oraz orędziami. To również nic innego jak maszyna polityczna czekająca na jej uruchomienie przez najwyższe władze.

 

Do zadań OOM należą:

 

  • Publiczne wystąpienia w imieniu Burmistrza gdy nie ma możliwości osobistego stawiennictwa w pokoju medialnym.

  • Upublicznianie artykułów rządowych oraz przeprowadzanie wywiadów z innymi mediami.

  • Monitorowanie news’ów stacji telewizyjnych, radiowych oraz artykułów w gazetach nie podlegających pod rząd.

  • Wspiera publiczne wydarzenia Burmistrza, Sekretarza oraz całej administracji.

  • Zapewnienie specjalnej, logistycznej wiedzy medialnej burmistrzowi i innym urzędnikom administracji w przypadku wydarzeń związanych z mediami bądź uczestnictwem w tych wydarzeniach.

 

Department of Citywide Administrative Services - Wydział ogólnomiejskich usług administracyjnych.

 

Skupia w sobie całe serce urzędu. W jego skład wchodzą następujące biura i departamenty:

 

Los Santos City Administrative Board (Zarząd miasta Los Santos)

 

To nic innego jak dział zrzeszający pion zarządzający urzędem miejskim. Podczas gdy urzędnicy wykonują swoje obowiązki to właśnie oni zajmują się takimi codziennościami jak:

 

  • Dbałość o panujący ład i porządek w urzędzie miejskim oraz otaczającym go środowisku.

  • Przeprowadzanie sesji rekrutacyjnych dla petentów chcących podjąć pracę jako urzędnik miejski lub członek administracji burmistrza.

  • Poddawanie urzędników wewnętrznej weryfikacji oraz ocena ich wydajności pracy.

  • Przyjmowanie petentów zgłaszających się w celu skargi na danego urzędnika, wykonanie specjalnej opinii oraz poddanie jej weryfikacji dla Biura Burmistrza.

 

Department of Inspection of Economic Activities (Departament Kontroli Działalności Gospodarczej)

 

Kwestia gospodarcza i biznesu to jeden z obowiązków burmistrza i jego administracji. Dlatego aby przeciwdziałać niejasnościom czy próbom łamania zapisów prawnych potrzeba organu, który będzie stał na straży tych przekonań a jest nim właśnie ten departament.

 

Jego obowiązkami są:

 

  • Kontrola prawna oraz inspekcja działalności gospodarczej.

  • Pomoc prawna.

  • Prowadzenie szczegółowych weryfikacji przychodów i wydatków działalności gospodarczych w celu określenia możliwej do przyznania według departamentu sumy zapomogowej, którą należy poddać weryfikacji Departamentowi Finansów.

  • Prowadzenie statystyk oraz eventów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczych.

  • Ocena poziomu pracy personelu danej działalności gospodarczej oraz jakości sprzedawanych towarów czy świadczonych usług.

  • Weryfikacja oraz przekazywanie informacji dotyczących możliwej korupcji władzom federalnym (czyt. IAG).

  • Tworzenie projektów, które uatrakcyjnią i pomogą biznesmenowi w starcie.

 

Staff of the Los Santos City Hall (Personel Ratusza Miasta Los Santos)

 

To dział, który zrzesza personel ratusza odpowiedzialny za porządek i estetykę. To główny pion pracowniczy a są nimi urzędnicy.

 

Do ich obowiązków należą:

 

  • Obsługa petentów w sprawach związanych z miastem - podatki, opłaty nieruchomości, wydawanie dokumentów tożsamości, wydawanie prawa jazdy, rejestracja pojazdów etc.

  • Udzielanie informacji związanych z działaniem urzędu bądź miastem.

  • Przestrzeganie konstytucji stanu oraz respektowanie go.

  • Stanie na straży autorytetu oraz zwiększenie zaufania obywateli wobec urzędu.

  • Sprawne, terminowe, rzetelne i bezstronne wykonywanie swojej pracy.

  • Godne zachowywanie się w pracy oraz poza nią - dotyczy to słownictwa oraz wyglądu.

 

Office of Design & Construction Los Santos City (Biuro Projektowania i Budownictwa Miasta Los Santos)

 

Biuro te zrzesza wykwalifikowanych inżynierów oraz projektantów wnętrz i krajobrazu, których zadaniem jest kierowanie budową nowych inwestycji pod względem infrastruktury, mieszkalnictwa czy miejsc rekreacji. Odpowiadają również za odpowiedni wystrój wnętrz i zmian w środowisku danych obiektów rządowych lub publicznych a nawet prywatnych. Za odpowiednio wykonaną pracę osoba zajmująca się danym projektem otrzymuje profit jeżeli został on wykonany dla rządu lub należał on do mienia publicznego a w wypadku projektu dla osoby prywatnej wynagrodzenie otrzymuje on od właściciela danej parceli.

 

Do obowiązków biura należą:

 

  • Utrzymywanie estetyki wizualnej w otoczeniu oraz wnętrzu budynków rządowych.

  • Dyspozycyjność oraz zaangażowanie w prowadzone projekty.

  • Odrestaurowywanie starych budynków pod względem wizualnym lub konstrukcyjnym.

  • Udzielają rad konsultacyjnych z osobami chcących podjąć przedsięwzięcia związane projektowanie wnętrz.

 

 

Department of Finance (Departament Finansów)

 

Jest jednym z najważniejszych departamentów podlegających pod Biuro Burmistrza. Określa sumę posiadanego budżetu, który rząd na czele z burmistrzem może rozdysponować. Nadaje limity wydatków oraz monitoruje przychody i wydatki czy też tworzy budżet rezerwowy w ramach katastrof ekologicznych, żywiołowych etc.

 

Obowiązki Departamentu:

 

  • Prowadzenie ewidencji wydatków przeznaczonych na renowację mienia publicznego, dotacji dla instytucji oraz placówek prywatnych.

  • Określenie sumy funduszy, które można przeznaczyć na dotacje bądź do użytku urzędowi miejskiemu.

  • Korygowanie oraz wydawanie finalnie zatwierdzonych wniosków o dotację bądź zapomogę, które mogą zostać poddane pod głosowanie Rady.

  • Zarządzanie budżetem kryzysowym oraz stałe informowanie o zmianach w budżecie burmistrza miasta.

  • Udzielanie rad konsultacyjnych w sprawie prowadzenia finansów własnej działalności gospodarczej.

  • Zarządzanie finansami miasta.

  • Publikowanie raportów statystycznych.

  • Egzekwowania przepisów finansowych.

  • Doradztwo Radzie, Burmistrzowi oraz Gubernatorowi w sprawach polityki finansowej.

  • Tworzenie specjalnych certyfikatów finansowych umożliwiających urzędowi korzystanie z danych aktywów finansowych departamentu na konkretnie ustalone przez urząd cele.

 

Przykładowy proces dotacyjny:

 

  1. Złożenie oficjalnego wniosku do Departamentu Finansów.

  2. Weryfikacja pisma poprzez urzędników, Sekretarza Departamentu oraz Burmistrza.

  3. Zatwierdzenie bądź odrzucenie wniosku z poinformowaniem petenta o dalszym losie pisma.

  4. Określenie sumy dotacyjnej i odesłanie arkusza dotacyjnego z pełnomocnictwem departamentu do głosowania dla Rady Stanu.

  5. Formalne głosowanie Rady Stanu w sprawie dotacji.

  6. Akceptacja wniosku bądź odrzucenie go.

6a. Jeżeli wniosek został odrzucony a któryś z Radnych zgłosił sprzeciw względem odrzucenia, dotacja zostaje ponownie poddana głosowaniu na następnej sesji rady. Jeżeli Rada ponownie będzie podzielona w sprawie akceptacji decyzje w tej sprawie podejmuje Burmistrz lub Sekretarz Miasta jednak po wcześniejszej dokonanej rozmowie. Jeżeli Sekretarz doprowadzi do krzywoprzysięstwa, Burmistrz ma prawo do anulowania decyzji Sekretarza, gdyż nie została dokonana z jego zamysłem.

7. Podpisanie wniosku przez Burmistrza a jeśli wymaga tego sytuacja Gubernatora Stanu.

8. Realizacja wniosku.

9. Zamknięcie sprawy.

 

Przykładowe sumy dotacyjne:

 

Od $0 do $25000 - sprawa poruszana jest przez radę i finalnie akceptowana bądź nie przez Burmistrza.

Od $25000 do $……. - sprawa poddawana jest weryfikacji Gubernatorowi Stanu San Andreas oraz Burmistrzowi miasta. Jeżeli Gubernator i Burmistrz osiągnął konsensus, sprawa kierowana jest do rady, która przeprowadzi głosowanie na najbliższej sesji. Jeżeli głosowanie zostanie odrzucone zostaje poddane ponownej weryfikacji. Jeżeli na drugim głosowaniu rada uchyli wniosek Burmistrz ma możliwość akceptacji go i zrealizowania z ramienia Gubernatora Stanu.

 

Noty dotyczące dotacji:

 

Art.1 - Statut ogólny

 

§1Każda instytucja oraz działalność gospodarcza ma możliwość złożenia wniosku dotacyjnego wcześniej wypełniając ściśle przeznaczony do tego formularz dotacyjny.

 

Art.2 - Czas realizacji

 

§1Instytucje mają możliwość złożenia tylko jednego wniosku na okres 4 miesięcy.

 

§2Prywatne działalności gospodarcze mają możliwość złożenia tylko jednego wniosku na okres 5 miesięcy.

 

§2. Jeżeli wniosek został odrzucony następny można zgłosić dopiero po upływie 2 miesięcy od odrzucenia wniosku.

 

Art.3 - Prawa i możliwości

 

§1. Firmom, które osiągnęły sukces na rynku dotacje nie mogą być przyznawane.

 

§2. Suma dotacji nowym przedsiębiorstwom na rynku nie może przekraczać $2500.

 

§3. Departament Finansów ustala kwotę, którą może przeznaczyć na dotacje i nie musi być to kwota, która została podana na wniosku.

 

§4. Aby wniosek został poprawnie wykonany należy przedstawić szczegółowy opis wydatków, które mają zostać pokryte z kwoty dotacyjnej oraz dodanie informacji czy w najbliższym czasie dana instytucja wnosiła o dotację, a jeżeli tak to jaką sumę wynosiła.

 

§5. Jeżeli wniosek został odrzucony z powodu zbyt wygórowanej kwoty dotacji we wniosku, przy pisaniu kolejnego pisma, persona pisząca pismo jest zobowiązania do podania oczekiwanej sumy dotacji przy wcześniejszej próbie ubiegania się o nią.

 

§6. Departament nie przeznacza dotacji na cele prywatne jakimi są renowacje mieszkań czy upiększanie parcel prywatnych służących do funkcji mieszkaniowych a nie usługowych.

 

 

Los Santos City Housing Authority (Urząd mieszkaniowy miasta Los Santos)

 

Dział zajmujący się pomocą obywatelom o niskich standardach życiowych przeznaczając im mieszkania socjalne w celu zwiększenia dobrobytu i przeciwdziałaniu życia ludzi w ubóstwie.

 

Do obowiązków należą:

 

  • Dbałość o przeznaczane mieszkanie socjalne pod względem estetyki, bezpieczeństwa konstrukcyjnego oraz warunków mieszkalnych dla danych osób.
  • Ustalanie liczby osób możliwych do zamieszkania w jednym mieszkaniu socjalnym z uwzględnieniem czasu trwania umowy oraz symbolicznej sumy, które mają pokrywać wydatki związane z użytkowaniem mieszkania.
  • Udzielanie pomocy lokatorom w razie usterek bądź nieścisłości związanych z mieszkaniem socjalnym.
  • Udzielanie pozwoleń na modyfikacje mieszkania.
  • Odbiór depozytu zabezpieczającego, czynszu dzierżawnego i wszelkich opłat za szkody wyrządzone przez rodzinę.
  • Egzekwowanie zobowiązań najemcy w ramach dzierżawy mieszkania.
  • Przeprowadzanie inspekcji z dbałości lokatorów mieszkań socjalnych i wydawanie stosownych opinii przeznaczonych do wglądu dla Burmistrza.

 

m8jwmU6.png

 

 

 

1tTDh2t.png

 

 

 

f9VwtSK.png



 

 

O5Q1bcO.png

 

 

 

To dotychczasowe plany, które pragnę zrealizować. Urząd jest nieco wymagający lecz uważam, że sprostam zadaniu. Mam nadzieję, że w sposób wyczerpujący opisałem wszystkie moje proponowane zmiany i nowości.

 

Dziękuje za zagospodarowanie czasu na wnikliwą analizę i przestudiowanie aplikacji.

 

 

qx1Et3i.png


Użytkownik Psychooo edytował ten post 04/02/2019 - 13:24

  • Do góry
    • 34

#7 * Herix1166 04/02/2019 - 00:47

Herix
  • Zarząd

*
Popularny

Hej!

Swoje podania na lidera Los Santos Government możecie przesyłać jeszcze do 10 lutego 2019r. do godziny 16:00. Wyniki pojawią się tego samego dnia wieczorem. 


  • Do góry
    • 11

#8 Strażak Eryk3717 05/02/2019 - 16:16

Strażak Eryk
  • Gracz

*
Popularny

u2nNXcZ.png

 

 

Eryk aka Dzemblues

 

Serwus. Po dwóch latach od opuszczenia stanowiska lidera LSG ponownie aplikuje na to stanowisko,za namową kilkunastu osób które w ostatnich dniach odezwały się do mnie.

Stanowisko lidera Rządu obejmowałem ponad pół roku i wtedy mogłem najlepiej pokazać Wam, czy nadaje się na to stanowisko. Z racji, że mamy coraz więcej nowych graczy trochę chcę o tym opowiedzieć.

Jako jedyny spośród wszystkich aplikujących mam doświadczenie i pojęcie o prowadzeniu tej frakcji (nie licząc oczywiście Marty, która przed długi czas była moją prawą ręką), za czasów mojego liderowania grupa zyskała w oczach graczy i nie była instytucją widmo tak jak było to za czasów wcześniejszych...oraz późniejszych liderów.

Mówiąc szybkim skrótem, jako lider chciałbym przywrócić Rząd na wysoki poziom rozgrywki, jaki prezentował na przełomie 2016/2017 roku. A dla tych co nie wiedzą, co mam na myśli spieszę z odpowiedzią!

 

______________________________________________________________________________________

 

 

 

  • Redukcja ilości stanowisk kierowniczych - Nie ilość a jakość. Sztywna liczba administratorów urzędu odpowiedzialnych za rekrutacje i nadzór nad urzędnikami niższych stopni z czego będą konsekwentnie kontrolowani. Za czasów mojego liderowania istniał najprostszy z możliwych system awansów i premii, gdzie każdy na dowolnym stanowisku mógł zdobyć dodatkowe pieniądze za swoją pracę dzięki czemu już po paru tygodniach od objęcia stanowiska przeze mnie rekrutacja w urzędzie przebiegała prawidłowo a niemal w każdej chwili ktoś był obecny na stanowisku pracy.
  • Powrót do dawnych stopni - Z urzędu nigdy nie zrobimy tak rozwiniętej frakcji jak LSPD czy FBI, dlatego wymyślanie na siłę stanowisk mija się z celem. Stażysta, Urzędnik I, II, III stopnia, administrator, sekretarz miasta, burmistrz. Od stażysty do urzędnika III stopnia ten sam zakres obowiązków, podwyżka wypłaty zależna od stanowiska, awans zależny od zaangażowania.
  • Biały Dom jako siedziba burmistrza - Gdy zostałem liderem, Biały Dom został przeniesiony z willi na Richman, do Verdant Bluffs. Idealnie klimatyczne miejsce. Biały Dom nie był wówczas luksusową posiadłością burmistrza a miejscem spotkań elity miasta, uroczystych bankietów, balów i skandali. Było to miejsce ogólnie dostępne, w którym każdy gracz mógł podjąć jakiejś ciekawej gry - czy też z postacią burmistrza, czy też z epizodycznymi postaciami które na przykład wymieniały okna czy kosiły trawnik.
  • Premie za kreatywność - Moment w którym objąłem stanowisko w 2016 roku szczęśliwie zbiegł się z świetnym posunięciem administracji które dotyczyło nagradzania za tworzenie wydarzeń. Zajmując się stricte działaniem urzędu, tworzeniem jego gry IC byłem w stanie zarabiać kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie. Z czego spora część poszła na premie, dofinansowania i takie inne. Wystarczy chcieć coś robić.
  • Rada Miasta - Temat ciężki, dokładnie przeze mnie zbadany. Dlatego w moim podaniu nie chce obiecywać że Rada będzie czy też nie. Poprzednim razem taka instytucja działała, ale wielokrotnie powtarzałem że jest ona moją porażką. Jeżeli znajdę ekipę, która będzie miała na celu tworzenie rozgrywki a nie wymyślanie coraz to nowszych praw i zakazów dla społeczności Rada Miasta powstanie.
  • Instytut Pamięci Stanowej - Organizacja która za mojej "kadencji" była mocno rozwinięta. Nic w tej kwestii bym nie zmienił, burmistrz regularnie przyznawałby ordery.

 

 

Pozwolę sobie przejść teraz do najważniejszego punktu mojego podania i przytoczę Wam to, co powiedział mi Prostyq w momencie kiedy zgodziłem się objąć funkcje lidera Rządu w sierpniu 2016 - Lider Rządu to nie jest to samo co Lider FBI czy LSPD. Lider Rządu tak właściwie nie posiada żadnej władzy, posiada ją tylko jego postać. Dlatego jakakolwiek władza ogranicza się do gry IC.

Naturalne jest, że pierwsze chwile po objęciu stanowiska należy poświęcić na organizacje pracy urzędu, co z samą grą IC nie ma wiele wspólnego. Poprzednim razem w dość szybkim tempie udało ogarnąć mi się urząd, po czym już do końca oddałem się tworzeniu gry IC.

Urząd to frakcja, z którą każdy z konieczności ma kontakt - cywil, gangster, policjant, medyk, agent. Dlatego jej gra musi być skierowana do nich wszystkich.

Podczas półrocznej gry stworzyłem siedem sporych eventów (po około 100 osób na każdym) i kilkadziesiąt mniejszych wydarzeń takich jak bal noworoczny, comiesięczne orędzia, wigilia dla ubogich i tak dalej. Burmistrz był postacią ogólnodostępną i taką powinien pozostać.

Chciałbym się ładnie rozpisać tak jak inni, ale temat wyczerpałem już kilka lat temu kiedy po raz pierwszy aplikowałem na to stanowisko i kiedy je piastowałem. Nigdy wcześniej i nigdy później Rząd nie był tak rozwiniętą frakcją jak wtedy.

Chciałbym do tego wrócić, dlatego przypomniałem Wam trochę okres mojego liderowania. Nie zamierzam robić wielkiego przewrotu i wielu zmian których większość z Was nawet nie zauważy. Chce tworzyć solidną grę IC i ponownie stworzyć z Urzędu coś więcej niż miejsce do opłacania budynków.

 

 

Na koniec dodam, że jeśli zostałbym wybrany na to stanowisko, do piastowania funkcji burmistrza powstanie nowa postać - charakterystyczna tak jak poprzednia :) Obiecuje również, że zajmę się tylko grą w urzędzie. Tylko i wyłącznie.

Dzięki za przeczytanie. Powodzenia dla pozostałych kandydatów a zwłaszcza dla Marty, z którą może się nie zgadzam ale która ma największe pojęcie o tym co robi spośród wszystkich tutaj.


  • Do góry
    • 6

#9 * ShowTime13371794 10/02/2019 - 16:00

ShowTime1337
  • Zarząd

*
Popularny

Zamykamy możliwość składania podań! Nowego lidera Los Santos Government ogłosimy już dziś wieczorem w tym temacie.


  • Do góry
    • 9

#10 * Herix1166 10/02/2019 - 19:17

Herix
  • Zarząd

*
Popularny

Nowym liderem zostaje: * Marteł. Gratulujemy i życzymy wielu sukcesów! 


  • Do góry
    • 26




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych