Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja »
  • Co nowego?

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

Grafika na zamówienie - IC/OOC

grafika komputerowa zamówienie płatne ooc

  • Please log in to reply
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Strangerr6y1837 30/10/2018 - 10:56

Strangerr6y
  • Gracz

*
Popularny

Hi.
Prace jakie wykonuje to bannery, loga do firm IC/OOC, plakaty, wizytówki oraz inne różnorodne prace (CS:GO, YouTube, itp) W kwestii dogadywania się zapraszam na Discord: #Anony4227 lub proszę kierować wiadomości na Skrzynkę(PW)

Prace IC
Biznes 1000$-2000$
Organizacja 1300$ - 3000$
Inne kwestia dogadania.
PRACE IC
VxMGsEP.png
-
xn8kspK.png
-
zZWzopy.png


PRACE OOC
-
((Dla znajomego do firmy OOC)
hJBv0sY.png
-
l8E8uTe.png
-
hmVzh1F.png
-
PFi7kZu.png
-
16lLG70.png
-
dRapuC5.jpg-
79Tt6jm.png
-
U9d5div.png


Użytkownik Strangerr6y edytował ten post 19/01/2019 - 16:29

  • Do góry
    • 3

#2 * Don Buster1071 30/10/2018 - 14:16

Don Buster
  • Gracz

*
Popularny

Bardzo fajne grafiki, leci plusik  ;)


  • Do góry
    • 5

#3 Cineq23.4138 30/10/2018 - 16:36

Cineq23.
  • Moderator
Spoko, szczególnie prace OOC. Jak siebie wyceniasz za takie logotypy?
  • Do góry
    • 0

#4 Strangerr6y1837 30/10/2018 - 17:45

Strangerr6y
  • Gracz

Spoko, szczególnie prace OOC. Jak siebie wyceniasz za takie logotypy?

Wszystko adekwatne do pracy oraz zależy to od ilości mojego czasu i wysiłku w jaką pracę wkładam.


Bardzo fajne grafiki, leci plusik  ;)

Dzięki ;)


  • Do góry
    • 0

#5 Bumfight Sparkle 21 20/12/2018 - 16:14

Bumfight Sparkle
  • Gracz

No fajniutkie te graficzki, plusik.


  • Do góry
    • 1

#6 Strangerr6y1837 21/12/2018 - 01:08

Strangerr6y
  • Gracz

No fajniutkie te graficzki, plusik.

Dziękówka :innocent: B)


dla ozjiara
6CCti8e.png


  • Do góry
    • 1

#7 GłosowanoMacius980 29/12/2018 - 16:04

Macius98
  • Gracz

Będe potrzebował grafikę na dwa biznesy. Zapraszam do kontaktu.

Cały czas czekam na jakies reply na discordzie.


  • Do góry
    • 0

#8 Matisz1090 03/01/2019 - 10:43

Matisz
  • Gracz

Prace całkiem fajne, ale co to dotrzymania terminu albo kontaktu mam zastrzeżenia.


  • Do góry
    • 0

#9 Strangerr6y1837 16/01/2019 - 17:23

Strangerr6y
  • Gracz

Bvvdc6H.png


1BJGmi6.png


  • Do góry
    • 1

#10 playboi tostie4 17/01/2019 - 07:52

playboi tostie
  • Gracz
konkret usługa, nieznajomy zna się na tym
  • Do góry
    • 0

#11 Strangerr6y1837 17/01/2019 - 15:52

Strangerr6y
  • Gracz

konkret usługa, nieznajomy zna się na tym

dzięki nieznajomy  B)


  • Do góry
    • 1

#12 Strangerr6y1837 18/01/2019 - 18:25

Strangerr6y
  • Gracz

zP3yKun.png


  • Do góry
    • 1

#13 Strangerr6y1837 20/01/2019 - 17:40

Strangerr6y
  • Gracz

KgfojJn.png


  • Do góry
    • 1

#14 Strangerr6y1837 22/01/2019 - 23:23

Strangerr6y
  • Gracz

kzrGePG.png


  • Do góry
    • 0

#15 Strangerr6y1837 24/01/2019 - 21:05

Strangerr6y
  • Gracz

eyNWgwR.png


  • Do góry
    • 0

#16 Strangerr6y1837 29/01/2019 - 01:41

Strangerr6y
  • Gracz

tjESOjS.png


  • Do góry
    • 1

#17 Joguś BRAT LWA34 29/01/2019 - 20:32

Joguś BRAT LWA
  • Gracz

Pięknie.


  • Do góry
    • 0

#18 * xSzymek621 03/02/2019 - 21:47

xSzymek
  • Gracz

Grafika sama w sobie jest fajna i ciekawa ale podejście autora już nie bardzo. - Wczoraj napisałem do niego o pracę, dzisiaj napisał mi, że na 100% ją zrobi i będę ją jeszcze dzisiaj mieć, więc jeżeli ktoś chcę czekać dość długo i nie otrzymać zamówienia to szczerze polecam! :P


Użytkownik xSzymek edytował ten post 03/02/2019 - 22:10

  • Do góry
    • 1

#19 Strangerr6y1837 04/02/2019 - 08:06

Strangerr6y
  • Gracz

U7s9TgJ.png


  • Do góry
    • 0

#20 Strangerr6y1837 04/02/2019 - 15:52

Strangerr6y
  • Gracz

Grafika sama w sobie jest fajna i ciekawa ale podejście autora już nie bardzo. - Wczoraj napisałem do niego o pracę, dzisiaj napisał mi, że na 100% ją zrobi i będę ją jeszcze dzisiaj mieć, więc jeżeli ktoś chcę czekać dość długo i nie otrzymać zamówienia to szczerze polecam! :P

Otrzymałeś grafikę dzisiaj, więc myślę że wszystko jest w porządku, pozdrawiam :)


  • Do góry
    • 1

#21 ZoOmBieHunter25 05/02/2019 - 20:31

ZoOmBieHunter
  • Gracz

Chcialbym grafike, place za jedna druga chce gratis. Wchodzisz w to ? Druga masz łatwiejsza. Wypromujesz sie w ten sposob ?


  • Do góry
    • 0

#22 Strangerr6y1837 11/02/2019 - 20:03

Strangerr6y
  • Gracz

gSxo2hZ.png


  • Do góry
    • 0

#23 Strangerr6y1837 15/02/2019 - 12:43

Strangerr6y
  • Gracz


ziaNHJZ.png


Użytkownik Strangerr6y edytował ten post 16/02/2019 - 02:09

  • Do góry
    • 0

#24 Strangerr6y1837 17/02/2019 - 14:19

Strangerr6y
  • Gracz

UDgvdKF.png


  • Do góry
    • 0

#25 * Król Lew1438 18/02/2019 - 20:23

Król Lew
  • Gracz

Polecam mocno! Widać, że autor zna się na rzeczy. Szybko, ładnie i tanio - składać zamówienia!


  • Do góry
    • 1

#26 Strangerr6y1837 19/02/2019 - 22:18

Strangerr6y
  • Gracz

Polecam mocno! Widać, że autor zna się na rzeczy. Szybko, ładnie i tanio - składać zamówienia!

Dzięki za miłe słowa  B)


  • Do góry
    • 0





Tematy o podobnych tagach: grafika, komputerowa, zamówienie, płatne, ooc

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych