Jump to content

net4game

The most innovative GTA: San Andreas Multiplayer Role Play server

Photo

Siłownia


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 unknown guy458 26/11/2017 - 21:58

unknown guy
  • Gracz

siema siema kurwa witam
mam taki problem
otóż idę na siłownię po raz kolejny i nie oszukujmy się, idę tam tylko po to żeby coś tam przypakować, mieć niby jakąś siłę, ale głównie żeby wyglądać lepiej, przez to odbudować pewność siebie. Pytanie dla normalnych gości, a nie jakichś chorych fanatyków siłowni, którzy mają nią już mózg przeżarty
nie będę robić żadnej diety ani nic (od kilku lat pije tylko wodę niegazowaną, nie tykam napojów gazowanych, słodyczy też nie jem), po prostu będę jeść to na co mam ochotę, a nie jajka, twaróg, kurczak, ryż 24h
no i pytanie: czy opłaca mi się kupić białko i kreatynę? Nie jestem jakimś ekspertem, ale zdaje mi się, że w dużym stopniu to pomoga, ale jak pomoże mi to tak po chuju i w zasadzie jest to szkoda kasy to wolałbym wiedzieć
możecie mi jakieś porady dać, jak macie jakieś ćwiczenia zajebiste to też mogą być
dzienki wielkie chłopaki


  • Back to top
    • 0

#2 Aleksanderr724 27/11/2017 - 01:24

Aleksanderr
  • Gracz

siema siema kurwa witam
mam taki problem
otóż idę na siłownię po raz kolejny i nie oszukujmy się, idę tam tylko po to żeby coś tam przypakować, mieć niby jakąś siłę, ale głównie żeby wyglądać lepiej, przez to odbudować pewność siebie. Pytanie dla normalnych gości, a nie jakichś chorych fanatyków siłowni, którzy mają nią już mózg przeżarty
nie będę robić żadnej diety ani nic (od kilku lat pije tylko wodę niegazowaną, nie tykam napojów gazowanych, słodyczy też nie jem), po prostu będę jeść to na co mam ochotę, a nie jajka, twaróg, kurczak, ryż 24h
no i pytanie: czy opłaca mi się kupić białko i kreatynę? Nie jestem jakimś ekspertem, ale zdaje mi się, że w dużym stopniu to pomoga, ale jak pomoże mi to tak po chuju i w zasadzie jest to szkoda kasy to wolałbym wiedzieć
możecie mi jakieś porady dać, jak macie jakieś ćwiczenia zajebiste to też mogą być
dzienki wielkie chłopaki

1. Kreatyna na początek nie jest potrzebna.

2. Białko zależy od tego ile jesz go dziennie. Pamiętaj że białko to nie jest doping. To nie powoduje przyrostów. To jest swego rodzaju zamiennik jedzenia. Nie dasz rady zjeść iluś jajek/mięsa/czegoś z białkiem, to pijesz w prochu, proste.

3. Zależy od organizmu, ale bez diety tak średnio to wyjdzie. Ale teraz kwestia taka - dieta to niekoniecznie ściśle ustalone posiłki. Dieta może się składać np. z zasady "Jem jak najwięcej i jak najzdrowiej". I już będzie spoko. Dieta to zmiana nawyków żywieniowych, a nie pilnowanie co do grama czy co do minuty posiłku.

 

Co do porad. Na początek polecane jest FBW. Czyli na treningu trenujesz całe ciało. 3 razy w tygodniu. Ćwiczenia złożone wielostawowe, czyli takie jak:

Nogi:

-przysiady

-wykroki

-martwy ciąg na prostych nogach

-wspięcia na palce

 

Plecy:

-wiosłowania wszelkiego typu

-martw ciąg

-podciąganie na drążku

 

Klatka:

-wyciskania (płaska, skos, hantle lub sztanga)

-Rozpiętki

 

Barki:

-wyciskanie żołnierskie

-wznosy bokiem

-wyciskanie hantli nad głowę

 

Triceps:

-francuskie uginanie

-prostowanie na wyciągu górnym (nie jest wielostawowe, ale dobre na triceps)

 

Biceps:

-uginanie z supinacją

-uginanie ze sztangą

-uginanie na wyciągu dolnym


  • Back to top
    • 1

#3 Oloka0 15/05/2019 - 13:39

Oloka
  • Świeżak

Jestem ciekawa, czy korzystacie z jakichś specjalnych diet dobranych pod te ćwiczenia, o których piszecie? Wiem, że odpowiednie spożywanie węglowodanów pomaga. Znalazłam artykuł na ten temat https://www.poradnik...-GJp9-hmWi.html co o tym myślicie? 


  • Back to top
    • 0




0 user(s) are reading this topic