Jump to content

net4game

The most innovative GTA: San Andreas Multiplayer Role Play server

Photo

Dożywocie i CK


  • This topic is locked This topic is locked
67 replies to this topic

B M62154 17/09/2017 - 01:08

B M
  • Zarząd

*
POPULAR

Dożywocie




Bez_tytuu.png


Powyższy zrzut ekranu pokazuje konieczność wprowadzenia kary dożywocia. Będzie one nadawane, oczywiście, w wyniku rozprawy sądowej. Aby służby porządkowe mogły wnioskować o dożywocie, oskarżony będzie musiał być wcześniej pięciokrotnie skazany, w wyniku rozpraw, za targnięcie na życie. Każdy wniosek będzie weryfikowany przez rząd bądź administrację.
 
Character Kill
Koszt zabicia postaci strzykawką będzie teraz zależny od ilości przegranych przez tę postać godzin według formuły (wstępnie):
$100 000 + (godziny)*$500
  • 20h = $110 000
  • 150h = $175 000
  • 1000h = $600 000
Dostęp do broni dla nowych postaci
Wielu graczy w organizacjach przestępczych nie traktuje swoich postaci poważnie, ponieważ jej utrata nie wiąże się z niczym poważnym - wystarczy założyć nową i umówić się z kolegami. Dlatego używanie broni palnych będzie wymagało 3100j siły. Do tej pory poniżej tej wartości bujał się tylko celownik, co było łatwe do ominięcia animacjami bądź cheatami.

Dajcie znać jeżeli macie sugestie co do nowych zmian ;)
Miłej gry.
  • Back to top
    • 82

Skino818 17/09/2017 - 01:10

Skino
  • Gracz

Brakowało dożywocia, super zmiana jak najbardziej na plus.


Edited by Skino, 17/09/2017 - 01:13.

  • Back to top
    • 0

Whizz348 17/09/2017 - 01:14

Whizz
  • GameMaster SA-MP

Zmiana jak najbardziej na plus. Będzie teraz mniej takich cwaniaczków jak na zrzucie wyżej.


  • Back to top
    • 0

ShowTime 3022 17/09/2017 - 04:15

ShowTime
  • Gracz

*
POPULAR

Jedna z lepszych zmian na plus :)


  • Back to top
    • 5

Matisz1091 17/09/2017 - 07:50

Matisz
  • Gracz
Teraz te zmiany z CK to trochę za późno jak wiele postaci ponad 1000h padlo przez jakis idiotów handlujących zdrapkami.
  • Back to top
    • -3

Gryzzlin100 17/09/2017 - 08:02

Gryzzlin
  • Gracz

*
POPULAR

Wszystko fajnie jednak nie podoba mi się punkt odnośnie blokady broni ze względu na ilość siły. Posiadając ponad 400 h na postaci i grając około 200 h w PD, rozumiem, że od teraz moja postać jest sparaliżowana, gdyż z racji posiadania 3000j nie będę w stanie wyciągnąć broni. Moim zdaniem powinna zostać dodana adnotacja która mówiłaby albo 3100j albo przykładowo 250h (lub wiecej) na aktywnej postaci.

Druga sprawa to koszt strzykawek. Rozumiem, że posiadając przykładowo 3000h moja postać stanie się nieśmiertelna z racji, że nikt nie bedzie w stanie wydać ponad miliona aby ją uśmiercić.
  • Back to top
    • 4

* Salatar139 17/09/2017 - 08:47

Salatar
  • Gracz

*
POPULAR

Wszystko fajnie jednak nie podoba mi się punkt odnośnie blokady broni ze względu na ilość siły. Posiadając ponad 400 h na postaci i grając około 200 h w PD, rozumiem, że od teraz moja postać jest sparaliżowana, gdyż z racji posiadania 3000j nie będę w stanie wyciągnąć broni. Moim zdaniem powinna zostać dodana adnotacja która mówiłaby albo 3100j albo przykładowo 250h (lub wiecej) na aktywnej postaci.
Druga sprawa to koszt strzykawek. Rozumiem, że posiadając przykładowo 3000h moja postać stanie się nieśmiertelna z racji, że nikt nie bedzie w stanie wydać ponad miliona aby ją uśmiercić.

Ze strzykawkami dobra sprawa. Ktoś poświęca kilka lat na wbicie przykładowo 10k j lub więcej, a tu jakieś zazdrosne dzieci wydawały marne 150k i odbierały mu tą postać z byle powodu. Teraz przynajmniej będą musieli się natrudzić żeby nazbierać milion czy te dwa miliony na to CK.

Edited by Salatar, 17/09/2017 - 08:48.

  • Back to top
    • 7

Eksel230 17/09/2017 - 08:58

Eksel
  • Gracz

#FreeJaylan

[w=]


  • Back to top
    • 1

kubusX3 460 17/09/2017 - 09:02

kubusX3
  • Gracz
Na plus :)
  • Back to top
    • 1

RussianPlayer252 17/09/2017 - 09:13

RussianPlayer
  • Gracz

*
POPULAR

Raczej dobra zmiana, nie ma co dyskutować.


  • Back to top
    • 4

IDArczibald464 17/09/2017 - 09:16

IDArczibald
  • Gracz

Ciekawe komu muszę podpaść, żeby mu się chciało uśmiercić moją postać za $1,2 mln :D B)
Zmiany na plus, brakowało dożywocia.


  • Back to top
    • 2

Cytrynian Potasu 1956 17/09/2017 - 09:39

Cytrynian Potasu
  • Gracz

Bardzo dobra zmiana i podoba mi się to. Jednak mam jedno pytanie:

 

Aby służby porządkowe mogły wnioskować o dożywocie, oskarżony będzie musiał być wcześniej pięciokrotnie skazany, w wyniku rozpraw, za targnięcie na życie. 

 

 

Liczy się to zarówno ostrzał jak i pobicie? Obecnie w sądzie stosowane są procesy targnięcia na życie w każdym przypadku. Pobicie, ostrzał. Jest to liczone razem, czy może da się to odseparować, aby za 5 pobić cywili, którzy zgłoszą się na LSPD nagle nie utracić postaci. Rozumiem za ostrzały w kierunku cywili bądź lspd mogłoby to być traktowane jako targnięcie na życie. Ale pobicie?


  • Back to top
    • 2

Strażak Eryk3747 17/09/2017 - 09:47

Strażak Eryk
  • Gracz
Dostęp do broni dla wszystkich postaci czy tylko organizacji jest ograniczony?

Fajna sprawa z dożywociem :)
  • Back to top
    • 0

PeReS12261 17/09/2017 - 10:45

PeReS12
  • Gracz
Zmiana bardzo fajna, lecz nadal martwi nas działania systemów, które nadal nie zostały naprawione. Bartek, tutaj podaje linka; https://net4game.com...u/#entry3131308
  • Back to top
    • 0

Wayner459 17/09/2017 - 12:36

Wayner
  • GameMaster SA-MP

Propsuje bardzo zmiany, polecam. ;)


Ciekawa zmiana, ale jestem troszkę ciekawy - skąd frakcje będą brać, aż tak wielkie pieniądze na postacie, które mają ponad 1000 godzin. ;)

Na mnie sie nie wypłacą.


  • Back to top
    • 0

iDawid672 17/09/2017 - 12:38

iDawid
  • Gracz

Propsuje bardzo zmiany, polecam. ;)


Na mnie sie nie wypłacą.

Chyba sobie żartujesz - Podpadniesz, to umrzesz :P


  • Back to top
    • 0

Wayner459 17/09/2017 - 12:40

Wayner
  • GameMaster SA-MP

Chyba sobie żartujesz - Podpadniesz, to umrzesz :P

Nie wiem czy ktoś jest na tyle normalny żeby wydawać na zwykłego czarnucha co nic nie ma cennego tyle hajsiwa.


  • Back to top
    • 0

Marcyk Nadal GRA578 17/09/2017 - 12:43

Marcyk Nadal GRA
  • Gracz

No i to mi się podoba ;)


  • Back to top
    • 1

Skino818 17/09/2017 - 12:58

Skino
  • Gracz

A pieniadze na ową strzykawke beda brane z panelu lspd? - Bo jak wiemy, jest tam kilka, bądź kilkanascie milionow, co raczej nie ma sensu. Druga sprawa, czy stare wykroczenia rowniez się licza, czy tylko wykroczenia po wprowadzeniu tej zmiany.


No, nawet paredziesiat miliardów. (XD) Przeczytaj jeszcze raz temat, strzykawki nie będą potrzebne lspd i fbi, a organizacjom. Lspd będzie korzystało z kary dożywocia. (czytaj wyżej) Następnym razem nie pisz niestworzonych rzeczy. :)
  • Back to top
    • 0

Siedem2241 17/09/2017 - 13:29

Siedem
  • Gracz

*
POPULAR

Nie czytacie ze zrozumieniem. LSPD nie będzie używać strzykawek, kupować czy wbijać ich komukolwiek. Od tego został stworzony specjalny skrypt w rozprawie sądowej który pozwoli na ukaranie delikwenta dożywociem. Oczywiście wpierw musi spełniać pewne wymogi, jak np: 5x ostrzał służb porządkowych.
 

Dożywocie - będzie one nadawane, oczywiście, w wyniku rozprawy sądowej. Aby służby porządkowe mogły wnioskować o dożywocie, oskarżony będzie musiał być wcześniej pięciokrotnie skazany, w wyniku rozpraw, za targnięcie na życie. Każdy wniosek będzie weryfikowany przez rząd bądź administrację.

Zakładka odnośnie "Character Kill" i ceny strzykawek, nie dotyczy LSPD, a tylko i wyłącznie organizacji przestępczych.


  • Back to top
    • 5

I Mateusz I52 17/09/2017 - 14:20

I Mateusz I
  • Gracz

Dobra zmiana, na plus. :)


  • Back to top
    • 0

Shopa Mob679 17/09/2017 - 14:21

Shopa Mob
  • Gracz

*
POPULAR

@B M

tl; dr - koszt CK nie może rosnąć liniowo wraz z ilością godzin postaci (a przynajmniej od pewnego poziomu); trudność zabójstwa można zwiększyć nie tylko poprzez podniesienie jego kosztu; uśmiercenie członka wrogiej organizacji powinno być tańsze, niż cywila; 

 

o6rbaa5.png

Joshua Walkers $4 544 500,00

Logan Ventura: $4 825 500,00

 

Spoiler

 

 

 

Te dwie postacie doskonale pokazują potrzebę wprowadzenia stopniowania - od pewnego pułapu koszt strzykawki nie może już rosnąć liniowo jak wcześniej, a powinien logarytmicznie. Zakładam, że zmiana miała być kontrą na szybko organizowane zrzutki kilkunastu szkodników, by odstrzelić wytypowaną przez nich osobę - niestety uderza ona w każdego, kto kiedykolwiek planowałby uśmiercenie wrogiej postaci, bądź próbę wymuszenia majątku przy porwaniu. Zdecydowana większość postaci, które zostały uśmiercane miała ponad tysiąc, dwa tysiące godzin, co jest zupełnie naturalne - nikt nie będzie marnował majątku na eliminowanie płotek - tu nowa formułka sprawdza dobrze: powinna się zmniejszyć ilość cwaniaków mających poniżej tych ~100 godzin, którzy wiedzieli, że nie czekają ich żadne konsekwencje. Formuła taka jaką przedstawiłeś sprawia, że praktycznie każda poważniejsza osoba, posiadająca nieco znaczniejszy majątek, może nie obawiać się niczego, bo na jej zabicie, zrzucić by musiało się pół serwera bardzo dużo osób. Oprócz zmiany ceny w formułce dla postaci +~1000h, rozwiązaniem dla szaraków, nie kierujących się jakimiś pseudo konfliktami OOC, nie szukających zemsty po przez błyskawiczną zrzutkę by uśmiercić komuś postać, tylko po to, żeby po prostu narobić mu przykrości może być wprowadzenie do formuły drugiej zmiennej, balansującej ogromny wzrost kosztów (uśmiercenie postaci 1000 godzinnej podrożało czterokrotnie) - czymś co gracze mogą cenić sobie na równi z pieniędzmi jest czas. Wprowadzenie czasu, jako balansu dla kosztów strzykawki wraz z ograniczaniem działalności szkodników, chcących narobić jak największego chaosu, zanim zostanie im usunięty panel organizacji, otwiera możliwość dla grających normalnie.

Dłuższy czas planowania zabójstwa, czekanie z jego wyegzekwowaniem, stopniowo zmniejszałby koszt całego przedsięwzięcia (o pewną ograniczoną wartość, oczywiście). Na sam koniec - koszt zabicia członka wrogiej organizacji (poza ownerem/posiadającymi zarządzanie) powinien być mniejszy, od kosztu zabicia cywila.


  • Back to top
    • 14

VetroS1277 17/09/2017 - 15:46

VetroS
  • GameMaster SA-MP

Propsuje bardzo zmiany, polecam. ;)


Na mnie sie nie wypłacą.

 

Będziesz żyć wiecznie.


  • Back to top
    • 1

StayTrue 29 17/09/2017 - 15:52

StayTrue
  • Gracz

*
POPULAR

Jak najbardziej na plus, lecz to dożywocie to nie za bardzo, od początku cierpią starzy gracze, koniec DB, koniec broni automatycznych i teraz jeszcze. dożywocie. Dla centrumów jak najbardziej którzy tak cwaniaczą jak wyżej na ss, lecz teraz spójrzmy na to normalnie 90% na SC ma w kartotece te +5 ostrzałów w służby, więc bezsensem jest teraz w ogóle wchodzić do gry, wystarczy że LSPD zgarnie takiego starego wyjadacza i dostaje dożywocie. Chłopaki i Dziewczyny całe zycie na maskach. + Służby porządkowe | - Organizacje. Jak już robicie dożywocie to zrobcie je tak aby starzy gracze mogli jeszcze sobie pograć, jakieś więzienie specjalne stworzone dla tego, można by było jakieś organizacje stworzyć w tym więzieniu, handel narkotykami, nożami, apelacje od kar, dobre sprawowania, tak jak w prawdziwym zyciu, lub zamiast tego zrobić po prostu więcej godzin przetrzymania, nie jeden gracz wydał tutaj sporo keszu na goldy, euro czy inne rzeczy i przez jedną zmiane może ją tylko oglądać na profilu.


Edited by StayTrue, 17/09/2017 - 16:09.

  • Back to top
    • 16

iDawid672 17/09/2017 - 16:09

iDawid
  • Gracz

*
POPULAR

Zmiany, które wprowadzacie idą cały czas w kierunku porządkowych.

Zróbcie coś w końcu konkretnego dla chłopaków z organizacji.


  • Back to top
    • 9

Zagubiony1570 17/09/2017 - 16:12

Zagubiony
  • Gracz

@B M
tl; dr - koszt CK nie może rosnąć liniowo wraz z ilością godzin postaci (a przynajmniej od pewnego poziomu); trudność zabójstwa można zwiększyć nie tylko poprzez podniesienie jego kosztu; uśmiercenie członka wrogiej organizacji powinno być tańsze, niż cywila; 
 

o6rbaa5.png

Joshua Walkers $4 544 500,00
Logan Ventura: $4 825 500,00
 
Spoiler

 
 
 
Te dwie postacie doskonale pokazują potrzebę wprowadzenia stopniowania - od pewnego pułapu koszt strzykawki nie może już rosnąć liniowo jak wcześniej, a powinien logarytmicznie. Zakładam, że zmiana miała być kontrą na szybko organizowane zrzutki kilkunastu szkodników, by odstrzelić wytypowaną przez nich osobę - niestety uderza ona w każdego, kto kiedykolwiek planowałby uśmiercenie wrogiej postaci, bądź próbę wymuszenia majątku przy porwaniu. Zdecydowana większość postaci, które zostały uśmiercane miała ponad tysiąc, dwa tysiące godzin, co jest zupełnie naturalne - nikt nie będzie marnował majątku na eliminowanie płotek - tu nowa formułka sprawdza dobrze: powinna się zmniejszyć ilość cwaniaków mających poniżej tych ~100 godzin, którzy wiedzieli, że nie czekają ich żadne konsekwencje. Formuła taka jaką przedstawiłeś sprawia, że praktycznie każda poważniejsza osoba, posiadająca nieco znaczniejszy majątek, może nie obawiać się niczego, bo na jej zabicie, zrzucić by musiało się pół serwera bardzo dużo osób. Oprócz zmiany ceny w formułce dla postaci +~1000h, rozwiązaniem dla szaraków, nie kierujących się jakimiś pseudo konfliktami OOC, nie szukających zemsty po przez błyskawiczną zrzutkę by uśmiercić komuś postać, tylko po to, żeby po prostu narobić mu przykrości może być wprowadzenie do formuły drugiej zmiennej, balansującej ogromny wzrost kosztów (uśmiercenie postaci 1000 godzinnej podrożało czterokrotnie) - czymś co gracze mogą cenić sobie na równi z pieniędzmi jest czas. Wprowadzenie czasu, jako balansu dla kosztów strzykawki wraz z ograniczaniem działalności szkodników, chcących narobić jak największego chaosu, zanim zostanie im usunięty panel organizacji, otwiera możliwość dla grających normalnie.
Dłuższy czas planowania zabójstwa, czekanie z jego wyegzekwowaniem, stopniowo zmniejszałby koszt całego przedsięwzięcia (o pewną ograniczoną wartość, oczywiście). Na sam koniec - koszt zabicia członka wrogiej organizacji (poza ownerem/posiadającymi zarządzanie) powinien być mniejszy, od kosztu zabicia cywila.

 

Jakim wzorem ty to liczysz? Skoro 20h 100k, 150h to 175k a 1000h to 600k. Coś źle liczysz, a ceny raczej wyjdą mniejsze.
Takie buty. :D Aczkolwiek postacią gram od 2008r więc za tanią kasę byłoby trochę niesprawiedliwie dostać ck. :P 9 lat gry, a ile było uzbierać 150k na strzykawkę? :P


Edited by The Lost, 17/09/2017 - 16:22.

  • Back to top
    • 0

Shopa Mob679 17/09/2017 - 16:17

Shopa Mob
  • Gracz

Jakim wzorem ty to liczysz? Skoro 20h 100k, 150h to 175k a 1000h to 600k. Coś źle liczysz, a ceny raczej wyjdą mniejsze.

mbOnqx3.png

100 000 + 8889/100 * 50 000


  • Back to top
    • 1

Zagubiony1570 17/09/2017 - 16:21

Zagubiony
  • Gracz

mbOnqx3.png
100 000 + 8889/100 * 50 000


Nie zauważyłem tego wzoru :D
  • Back to top
    • 2

Famous Piter2040 17/09/2017 - 17:24

Famous Piter
  • Gracz

*
POPULAR

Powyższy zrzut ekranu pokazuje tylko że liderami organizacji nie powinny być przypadkowe osoby. 


  • Back to top
    • 3

Łamacz z Sobótki 380 17/09/2017 - 17:24

Łamacz z Sobótki
  • Gracz

o ck powinny być pisane wnioski z odpowiednią argumentacją (że osoba sobie zaszkodziła) po czym powinno być staranne planowanie sprawdzone potem przed administracje po czym powinni dostać ck nie wszystko powinno opierać się na ''E-dolarze''


  • Back to top
    • 2

B M62154 17/09/2017 - 17:25

B M
  • Zarząd

Zmiany, które wprowadzacie idą cały czas w kierunku porządkowych.
Zróbcie coś w końcu konkretnego dla chłopaków z organizacji.

To nieprawda. Te zmiany są korzystne dla każdego gracza - zwiększenie konsekwencji za nagminne łamanie prawa sprawi, że szkodnicy (także w stosunku do innych organizacji) przestaną być bezkarni. Członkowie organizacji będą musieli się skupiać na tym, aby nie zostać złapanym, co zwiększy realizm gry, czyniąc ją przyjemniejszą zarówno dla organizacji jak i służb porządkowych.

o ck powinny być pisane wnioski z odpowiednią argumentacją (że osoba sobie zaszkodziła) po czym powinno być staranne planowanie sprawdzone potem przed administracje po czym powinni dostać ck nie wszystko powinno opierać się na ''E-dolarze''

Powyższy zrzut ekranu pokazuje konieczność wprowadzenia kary dożywocia. Będzie one nadawane, oczywiście, w wyniku rozprawy sądowej. Aby służby porządkowe mogły wnioskować o dożywocie, oskarżony będzie musiał być wcześniej pięciokrotnie skazany, w wyniku rozpraw, za targnięcie na życie. Każdy wniosek będzie weryfikowany przez rząd bądź administrację.


  • Back to top
    • -1

Łamacz z Sobótki 380 17/09/2017 - 17:27

Łamacz z Sobótki
  • Gracz

*
POPULAR

To nieprawda. Te zmiany są korzystne dla każdego gracza - zwiększenie konsekwencji za nagminne łamanie prawa sprawi, że szkodnicy (także w stosunku do innych organizacji) przestaną być bezkarni. Członkowie organizacji będą musieli się skupiać na tym, aby nie zostać złapanym, co zwiększy realizm gry, czyniąc ją przyjemniejszą zarówno dla organizacji jak i służb porządkowych.
 

Mówie o ck osób które czują sie nie tykalne po przez wysokie sumy strzykawek nawiązuje doprzestępczych a nie porządkowych dodam że gracze przed akceptacją powinni zostać prześwietleni.


  • Back to top
    • 5

TrevorV5 352 17/09/2017 - 19:25

TrevorV5
  • Gracz

*
POPULAR

Według mnie to zmiany jak najbardziej na duży plus teraz gracze którzy spędzili trochę czasu w grze stają się coraz to bardziej cenniejsi bo organizacje muszą wydać większą sumę by ich ck co znacznie to ograniczy.

 

Co do kary dożywocia to bardzo dobrze że coś takiego będzie w końcu ograniczy to na pewno szkodnikowanie i dm w centrum czy wgl gracze nie będą chcieli zostać ukarani i wprowadzi to do gry naprawdę fajny realizm w końcu ktoś taki nie będzie do końca bezkarny :D


  • Back to top
    • 5

Family Guy3596 17/09/2017 - 19:50

Family Guy
  • Gracz

Według mnie to zmiany jak najbardziej na duży plus teraz gracze którzy spędzili trochę czasu w grze stają się coraz to bardziej cenniejsi bo organizacje muszą wydać większą sumę by ich ck co znacznie to ograniczy.

Nonsens, skoro czują się bardziej prestiżowi i pożądani do odstrzału to niech sobie zapewnią ochroniarzy, broń, pancerze w autach, bądź nietykalność u organizacji przestępczych a nie skryptowo większą cenę za przyzwolenie na odstrzelenie bo jest noł lajfem, bez kitu ale to kategorycznie zaprzecza realizmowi o którym wcześniej wspomniano.


Edited by Strzaskany, 17/09/2017 - 19:50.

  • Back to top
    • 2

Erthub1092 17/09/2017 - 20:28

Erthub
  • Gracz

*
POPULAR

Jak najbardziej na plus, lecz to dożywocie to nie za bardzo, od początku cierpią starzy gracze, koniec DB, koniec broni automatycznych i teraz jeszcze. dożywocie. Dla centrumów jak najbardziej którzy tak cwaniaczą jak wyżej na ss, lecz teraz spójrzmy na to normalnie 90% na SC ma w kartotece te +5 ostrzałów w służby, więc bezsensem jest teraz w ogóle wchodzić do gry, wystarczy że LSPD zgarnie takiego starego wyjadacza i dostaje dożywocie. Chłopaki i Dziewczyny całe zycie na maskach. + Służby porządkowe | - Organizacje. Jak już robicie dożywocie to zrobcie je tak aby starzy gracze mogli jeszcze sobie pograć, jakieś więzienie specjalne stworzone dla tego, można by było jakieś organizacje stworzyć w tym więzieniu, handel narkotykami, nożami, apelacje od kar, dobre sprawowania, tak jak w prawdziwym zyciu, lub zamiast tego zrobić po prostu więcej godzin przetrzymania, nie jeden gracz wydał tutaj sporo keszu na goldy, euro czy inne rzeczy i przez jedną zmiane może ją tylko oglądać na profilu.

 

To Ty kreujesz swoją postać i powinieneś znać konsekwencje strzelania do organizacji porządkowych i przypadkowych osób na ulicy. Jeżeli Wasza gra skupia się jedynie na strzelaniu do wszystkich, to dlaczego się dziwisz, że pójdziesz siedzieć dożywocie, co? Normalnie to po jednej takiej akcji powinni usadzić Twoją postać na długi czas. Misiek ma racje, to w pełni poprawi sytuacje na South Central - szkodnicy strzelający do wszystkich pójdą siedzieć, co będzie przestrogą dla jego kolegów, którzy też będą na to narażeni. Teraz tylko LSPD powinno wyłapać wszystkich takich gagatków i odpowiednio ukarać, gdy w końcu posiadają niezbędne do tego uprawnienia.

 

Gangster z 10 wpisami za ostrzał LSPD...  Pfff... Też mi coś. W końcu się to skończy, czas najwyższy. 


Edited by Erthub, 17/09/2017 - 20:29.

  • Back to top
    • 6

Watsonn700 17/09/2017 - 20:31

Watsonn
  • Gracz

To Ty kreujesz swoją postać i powinieneś znać konsekwencje strzelania do organizacji porządkowych i przypadkowych osób na ulicy. Jeżeli Wasza gra skupia się jedynie na strzelaniu do wszystkich, to dlaczego się dziwisz, że pójdziesz siedzieć dożywocie, co? Normalnie to po jednej takiej akcji powinni usadzić Twoją postać na długi czas. Misiek ma racje, to w pełni poprawi sytuacje na South Central - szkodnicy strzelający do wszystkich pójdą siedzieć, co będzie przestrogą dla jego kolegów, którzy też będą na to narażeni. Teraz tylko LSPD powinno wyłapać wszystkich takich gagatków i odpowiednio ukarać, gdy w końcu posiadają niezbędne do tego uprawnienia.

 

Gangster z 10 wpisami za ostrzał LSPD...  Pfff... Też mi coś. W końcu się to skończy, czas najwyższy. 

Spójrz też z takiej strony, że poziom się zmienił, nie ma takiej dyscypliny, że podczas strzelaniny organizacja - organizacja nikt nie zadzwoni po PD, bo dostaje po dupie. Teraz nawet i wrogi gang podczas przelotówki wpisze /p tel 911, z czym spotkałem się kilka razy przed banicją. 

 

Neutral co do zmiany.


  • Back to top
    • 0

Erthub1092 17/09/2017 - 20:58

Erthub
  • Gracz

Spójrz też z takiej strony, że poziom się zmienił, nie ma takiej dyscypliny, że podczas strzelaniny organizacja - organizacja nikt nie zadzwoni po PD, bo dostaje po dupie. Teraz nawet i wrogi gang podczas przelotówki wpisze /p tel 911, z czym spotkałem się kilka razy przed banicją. 

 

Neutral co do zmiany.

 

No ale co się dziwisz, jak te przelotówki robicie w 5 pięć organizacji co 15 minut, wbijając BW wszystkim ludziom na South Central, nawet tym z //padnij na dachu, bo przecież go widać, że tam leży. \/(-,-)\/

To nie ma sensu i to trzeba zmienić. Trzeba komunikacji między liderami organizacji. Ale do tego trzeba porządnych organizacji, a nie ludzi, którzy podstawiają multikonto w miejsce lidera, aby nie dostać kary za dodawanie cziterów pod panel.


  • Back to top
    • 0

Macieg 169 17/09/2017 - 21:00

Macieg
  • Gracz

super zmiana polepszy rp pozdrawiam !!

[w=Nabijacz postów - nic nie wnosi do tematu]


  • Back to top
    • 0

Watsonn700 17/09/2017 - 21:05

Watsonn
  • Gracz

No ale co się dziwisz, jak te przelotówki robicie w 5 pięć organizacji co 15 minut, wbijając BW wszystkim ludziom na South Central, nawet tym z //padnij na dachu, bo przecież go widać, że tam leży. \/(-,-)\/

To nie ma sensu i to trzeba zmienić. Trzeba komunikacji między liderami organizacji. Ale do tego trzeba porządnych organizacji, a nie ludzi, którzy podstawiają multikonto w miejsce lidera, aby nie dostać kary za dodawanie cziterów pod panel.

Znaczy no ja już nie robię. XD A to co napisałem wyżej, że spotkałem się z taką sytuacją to było trochę wcześniej, zresztą mniejsza.


  • Back to top
    • 0

Wildy374 17/09/2017 - 23:13

Wildy
  • Gracz

To nieprawda. Te zmiany są korzystne dla każdego gracza - zwiększenie konsekwencji za nagminne łamanie prawa sprawi, że szkodnicy (także w stosunku do innych organizacji) przestaną być bezkarni. Członkowie organizacji będą musieli się skupiać na tym, aby nie zostać złapanym, co zwiększy realizm gry, czyniąc ją przyjemniejszą zarówno dla organizacji jak i służb porządkowych.
 

Bartku, wszystko fajnie ale chyba nie grałeś z niektórymi graczami ze służb porządkowych, oczywiście niektórzy są w porządku i można się z nimi dogadać a niektórzy tak jak dzisiaj podczas pościgu pieszego taranują Cię Sultanem żebyś upadł i tam mogliby Cię bez problemu postrzelić z paralizatora -.-... wszystko jest dla ludzi ale z głową.


  • Back to top
    • 1




0 user(s) are reading this topic