Skocz do zawartości

• Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja »
  • Co nowego?

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

[Odrzucony] [UnBan] Pawel Owisz

• Please log in to reply
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jowiszek95 0 30/01/2010 - 09:11

Jowiszek95
  • Zbanowani
Imię i nazwisko ukaranej postaci:Paweł Owisz.

Administrator/moduł nadający karę:Konrad.

Powód kary:Załączę screena czterech warnów i powodu bana. http://www4.picturep...g/Screeny/1.png

Wyjaśnienie wraz z dowodami:Tak więc wytłumaczę dostałem bana za przelewanie pieniędzy które mi przelewał natręt kolega z resztą jego też zbanowali ale mu tam na tym nie zależy bo grał 2 H chyba ja grałem na waszym serwerze troszkę dłużej. Po zbanowaniu zapoznałem się ponownie z regulaminem i dowiedziałem się że nie mógł zrobić tego co zrobił i to jest powodem mojego bana jestem początkującym graczem na waszym serwerze chciał bym jeszcze pograć ponieważ panuje bardzo miła atmosfera stwierdzam to po jedno tygodniowym graniu na waszym serwerze to by było na tyle może mi ofiarujecie tą drugą szanse w postaci odblokowaniu postaci lub możliwości założenia nowej.Staram się grać jak najbardziej RP ale nie kiedy uniemożliwiają taką grę inni jak było w tym przypadku.
  • Do góry
    • 0

#2 Bambosz 1979 30/01/2010 - 10:53

Bambosz
  • Gracz
Mhm, ja bym mu zaufał - dlaczego? Odegrałem z nim ładną akcję - widziałem, że się stara. Jeśli zapoznał się z regulaminem to chociaż dwa punkty z tej listy usuną się - od tak. Więc jestem za unBAN'em.

Pozdrawiam!
  • Do góry
    • 0

#3 toomek3 30/01/2010 - 11:22

toomek
  • Gracz
Ja równierz jestem za unbanem , nowi gracze powinni dostawać jeszcze jedną szanse.
  • Do góry
    • 0

#4 xlolo10 30/01/2010 - 21:00

xlolo
  • Gracz