Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja »
  • Co nowego?

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

Straszne Gry :d


  • Please log in to reply
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 mojamama-3 24/12/2015 - 15:09

mojamama
  • Gracz

Siemka. Mam pytanie do was, czy znacie Jakieś horrorowe gry gdzie w trakcie gry sra się w kombinezon ??? OSTRZEGAM grałem już w Amnesje,Ołtlast,Deatch Space 1 (2 i 3 też chce zaliczyć, The sufferin 1 i 2 Residen evil 


  • Do góry
    • 0

#2 Warianto624 24/12/2015 - 15:20

Warianto
  • Gracz

Left for dead.


  • Do góry
    • 0

#3 Kote k590 24/12/2015 - 15:34

Kote k
  • Gracz

Ghost Masters xd


  • Do góry
    • 0

#4 mojamama-3 24/12/2015 - 17:03

mojamama
  • Gracz

Left for dead.

Grałem :P


  • Do góry
    • 0

#5 alexstr4sza108 24/12/2015 - 18:07

alexstr4sza
  • Gracz

Alien: Isolation.


  • Do góry
    • 2

#6 Malygos113 24/12/2015 - 18:16

Malygos
  • Gracz

Left 4 Dead jest spoko i wspominane wyżej Alien: Isolation.


  • Do góry
    • 2

#7 mojamama-3 24/12/2015 - 22:20

mojamama
  • Gracz

Alien jest spoko ale znalazłem jeszcze jedną która jest fajna Silent Hills też można się w niektórych momentach posrać :D


  • Do góry
    • 0

#8 Klintaq5 25/12/2015 - 01:25

Klintaq
  • Gracz

No alien spoko gierka, też polecam :P


  • Do góry
    • 0

#9 Bartas329727 25/12/2015 - 18:43

Bartas329
  • Gracz

SCP :D idzie się czasami przestraszyć, ale to takie na raz.


  • Do góry
    • 0

#10 ColinZ2504 26/12/2015 - 18:19

ColinZ
  • Gracz

Penumbra trylogia ;)


  • Do góry
    • 0

#11 KlimaT4001 28/12/2015 - 14:14

KlimaT
  • Gracz
Penumbra czarna plaga.
  • Do góry
    • 0

#12 LemonBurn8 28/12/2015 - 18:42

LemonBurn
  • Świeżak

*
Popularny

Serwer Net4game.

 

Pozdro dla spinaczy bez dystansu do siebie. XD


  • Do góry
    • 6

#13 dixaran1406-2 29/12/2015 - 21:20

dixaran1406
  • Gracz

ja polecam ci gre The Evil Witing się zesrałem ide a tu pojeb mnie chciał z piłą zarżnąć 

Coś jak Outlast


Użytkownik dixaran1406 edytował ten post 29/12/2015 - 21:21

  • Do góry
    • 1

#14 Eryku123-52 30/12/2015 - 11:47

Eryku123
  • Gracz
Gta SAN ANDREAS
  • Do góry
    • 0

#15 Jaev25 30/12/2015 - 21:30

Jaev
  • Gracz

Left for dead, Killing Floor.


  • Do góry
    • 0

#16 Alexii110 02/01/2016 - 16:24

Alexii
  • Gracz

Outlast ;o


  • Do góry
    • 0

#17 FafiKSon24981 02/01/2016 - 19:29

FafiKSon249
  • Gracz

Outlast oklepany bardzo, Left4Dead.


  • Do góry
    • 0

#18 Haffkins 3 04/01/2016 - 12:01

Haffkins
  • Gracz

Left4Dead


  • Do góry
    • 0

#19 Hakobe37 04/01/2016 - 16:03

Hakobe
  • Gracz

zagraj w outlasta


  • Do góry
    • 0

#20 Legionista96 55 04/01/2016 - 16:05

Legionista96
  • Gracz

dayz, robilem w majty


  • Do góry
    • 0

#21 DestinY_ 536 04/01/2016 - 16:26

DestinY_
  • Gracz

Toć Left 4 Dead nie jest straszny, bardzo fajną ma grywalność i strasznie wciąga, ale nic a nic nie ma strasznego. :P

 

Silent Hills też można się w niektórych momentach posrać :D

 

Chciałem polecić to samo, jeżeli masz na myśli Silent Hill 2 i tak dalej, to bardzo fajna seria i straszna, ale wersja nowego Silent Hill(s): P.T. co wycofali to był kosmos, aż się bałem włączyć gry.


  • Do góry
    • 1

#22 mojamama-3 04/01/2016 - 17:00

mojamama
  • Gracz

ale wycofali ją przez to że była taka straszna czy co ? :D


  • Do góry
    • 0

#23 Andrzej163-7 25/03/2016 - 11:50

Andrzej163
  • Gracz

Serwer Net4game.

 

Pozdro dla spinaczy bez dystansu do siebie. XD

haahahahahahah


  • Do góry
    • 0

#24 * Klasyczna Chmurka3098 20/04/2016 - 13:06

Klasyczna Chmurka
  • Gracz

The sims 1


  • Do góry
    • 0

#25 Klasyczna Wera1911 20/04/2016 - 13:40

Klasyczna Wera
  • Gracz
SlenderMan, Slendertubis, postal2, max pein jedna część z niego była ostro posrana i straszna, jak najbardziej polecam ;)
  • Do góry
    • 0

#26 deathrou461 20/04/2016 - 15:41

deathrou
  • Gracz

The Evil Within, Dead Island, Silent Hill, Until Down, Dying Light


  • Do góry
    • 0

#27 * matix19498 20/04/2016 - 16:07

matix19
  • Gracz

Labirynt


  • Do góry
    • 0

#28 FroZo-4 29/05/2016 - 06:21

FroZo
  • Gracz
Polece Ci jeszcze penumbre i Layers of Fear naprawde fajne gierki. ;)
  • Do góry
    • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych