Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja »
  • Co nowego?

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

[szukam]budowa wioski

wioska gra banished

  • Please log in to reply
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Artur K153 18/12/2015 - 12:38

Artur K
  • Gracz

Hej szukam gry podobnej do Banished, ktore niestety mi sie juz znudzilo z racji braku nowych aktualizacji. Bede bardzo wdzieczny za pomoc :).


  • Do góry
    • 1

#2 kryczu555 18/12/2015 - 13:29

kryczu5
  • Gracz

Polecam grę na smartfona ClashOfClans. I polecam klan Alkoholicy :P


  • Do góry
    • 1

#3 gr3ve mothafuck76 18/12/2015 - 14:21

gr3ve mothafuck
  • Gracz

*
Popularny

też polecam clashofclans


  • Do góry
    • 3

#4 Artur K153 18/12/2015 - 14:55

Artur K
  • Gracz

Polecam grę na smartfona ClashOfClans. I polecam klan Alkoholicy :P

 

 

też polecam clashofclans

Raczej chodzi mi o cos rozbudowanego na pc ;p.


  • Do góry
    • 0

#5 kryczu555 18/12/2015 - 14:59

kryczu5
  • Gracz

Hymm dawno już w takie gry nie grałem ale kiedyś lubiłem grę Alexander albo Gry z serii Anno możesz sprawdźić ;P


  • Do góry
    • 0

#6 Artur K153 18/12/2015 - 15:11

Artur K
  • Gracz

Hymm dawno już w takie gry nie grałem ale kiedyś lubiłem grę Alexander albo Gry z serii Anno możesz sprawdźić ;P

Najlepsze z tego typu gier to Imperium Romanum i Banished, a ja szukam jeszcze czegos w tym stylu. :) Edit: Zapomnialem ze jest jeszcze Cities Skylines ktore tez juz ogralem.


Użytkownik Artur K edytował ten post 18/12/2015 - 17:16

  • Do góry
    • 1

#7 Krzemyk2 03/04/2016 - 13:01

Krzemyk
  • Gracz

Zagraj w The Settlers :P


  • Do góry
    • 0

#8 Malygos113 03/04/2016 - 14:27

Malygos
  • Gracz

Budowa wioski? Polecam Polanie II oraz Earth 2150.


  • Do góry
    • 0

#9 gajdas2142 03/04/2016 - 15:23

gajdas2
  • Gracz

Forge of Empire na telefon, polecam.


  • Do góry
    • 0

#10 Dilero348 05/04/2016 - 18:45

Dilero
  • Gracz
A może Prison Architeckt? Budowa więzienia
  • Do góry
    • 0

#11 Murek211084 06/04/2016 - 15:11

Murek21
  • Gracz

*
Popularny

Najlepsza to The Settlers IV :D polecam jeszcze Stronghold, Empire Earth II, Anno 1404.
  • Do góry
    • 4

#12 Wenszyk 0 06/04/2016 - 18:55

Wenszyk
  • Gracz

^Polać mu!

Może nie budowa wioski ale Train Fever, mnie mega wciągnęło.


  • Do góry
    • 0

#13 red john211 11/04/2016 - 16:45

red john
  • Gracz
Polecam Civilization V :)
  • Do góry
    • 1

#14 EAH TOONE22 11/04/2016 - 19:22

EAH TOONE
  • Gracz

Stronghoold, jezu polecam serdecznie


  • Do góry
    • 0

#15 Frosi555 11/04/2016 - 22:33

Frosi
  • Gracz
Również strongholda polecam :D
  • Do góry
    • 0

#16 Xplay-4 14/04/2016 - 19:04

Xplay
  • Gracz

Fallout 4.


  • Do góry
    • 0

#17 Relapse12 16/04/2016 - 18:00

Relapse
  • Gracz

Stronghold, Civilization. Dla przeglądarki to plemiona mogę serdecznie polecić.


  • Do góry
    • 0

#18 dobry ziomek epique591 16/04/2016 - 19:36

dobry ziomek epique
  • Gracz

Wiadomka stronghold albo ANNO ;d


  • Do góry
    • 0

#19 * Juma1115 19/04/2016 - 17:31

Juma
  • Gracz

Tropico 5, Port Royale, choć to bardziej ekonomiczna giera, ale pobudować też coś idzie - w Tropico obecnie sobie pogrywam. Fajne.

 

Stronghold ewentualnie.


  • Do góry
    • 1

#20 Dilero348 19/04/2016 - 20:37

Dilero
  • Gracz

Tropico 5, Port Royale, choć to bardziej ekonomiczna giera, ale pobudować też coś idzie - w Tropico obecnie sobie pogrywam. Fajne.

 

Stronghold ewentualnie.

Te Tropico fajna sprawa, props


  • Do góry
    • 0





Tematy o podobnych tagach: wioska, gra, banished

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych