Jump to content

net4game

The most innovative GTA: San Andreas Multiplayer Role Play server

Photo

agar.io


  • Please log in to reply
153 replies to this topic

Pixos De Blood6626 29/05/2015 - 05:51

Pixos De Blood
  • Gracz
Wciagnalem sie :D
  • Back to top
    • 0

True Spanky575 29/05/2015 - 09:18

True Spanky
  • Gracz

Jak zrobić, aby mieć jakiś malunek na tej kulce?  :-/


  • Back to top
    • 0

Elita33633 29/05/2015 - 09:55

Elita33
  • Gracz

Jak zrobić, aby mieć jakiś malunek na tej kulce?  :-/

Wpisz na przykład "Poland" w nicku. :)


  • Back to top
    • 1

True Spanky575 29/05/2015 - 13:41

True Spanky
  • Gracz

4OSNDFi.png


  • Back to top
    • 0

Hansu411 29/05/2015 - 14:25

Hansu
  • Gracz

Jak zrobić, aby mieć jakiś malunek na tej kulce?  :-/

 

Ściągnij sobie na Chrome wersję rozszerzoną.


  • Back to top
    • 0

Cooky -19 29/05/2015 - 14:31

Cooky
  • Gracz

Jak zrobić, aby mieć jakiś malunek na tej kulce?  :-/

 

https://chrome.googl...flpnjiobiocjldd


  • Back to top
    • 0

Centaur -1 29/05/2015 - 15:01

Centaur
  • Gracz

Każdy widzi ten malunek?


  • Back to top
    • 0

thxgxs6 29/05/2015 - 16:34

thxgxs
  • Gracz

pierwszy raz dzisiaj w topce. 16k pkt. 


  • Back to top
    • 0

Grtrd13 29/05/2015 - 17:32

Grtrd
  • Gracz

Jak się rozdzieli spacją to jak się spowrotem złączyć?


  • Back to top
    • 1

Marteł1809 29/05/2015 - 17:42

Marteł
  • Gracz

Jak się rozdzieli spacją to jak się spowrotem złączyć?

latasz sobie i po pewnym czasie same będą na siebie napierać, zatrzymasz się i się scalą.
  • Back to top
    • 2

MaRio45555 30/05/2015 - 20:18

MaRio45
  • Gracz

Poleciał wirus :)

uZJVCQI.png


  • Back to top
    • 2

Achill3s 7 30/05/2015 - 21:46

Achill3s
  • Gracz
Oceania, 3k pkt i w rogu mnie zjedli ;< 5 miejsce bylo
  • Back to top
    • 0

Cooky -19 31/05/2015 - 12:09

Cooky
  • Gracz

Każdy widzi ten malunek?

 

Skiny? Tak.


  • Back to top
    • 0

Kondziu124721 31/05/2015 - 17:57

Kondziu124
  • Gracz

MQ5rfdm.png


  • Back to top
    • 0

Marteł1809 01/06/2015 - 11:52

Marteł
  • Gracz
meh, wszyscy siedzą u mnie w górnym lewym rogu, tak jak i ja i nie mogę się ruszać. jakieś rady?
  • Back to top
    • 0

Verbix52 01/06/2015 - 13:28

Verbix
  • Gracz

Witajcie dlaczego jak wchodzę do gry to niczego nie widzę? Tutaj macie ss'a - https://i.imgur.com/b9PbqTf.png


  • Back to top
    • 0

Karwo 2837 01/06/2015 - 13:34

Karwo
  • Gracz

Witajcie dlaczego jak wchodzę do gry to niczego nie widzę? Tutaj macie ss'a - https://i.imgur.com/b9PbqTf.png

Ja mam podobnie, pomoże ktoś?


  • Back to top
    • 1

Marteł1809 01/06/2015 - 14:14

Marteł
  • Gracz

Witajcie dlaczego jak wchodzę do gry to niczego nie widzę? Tutaj macie ss'a - https://i.imgur.com/b9PbqTf.png


podpisuje się.
  • Back to top
    • 0

Bluur1254 01/06/2015 - 14:36

Bluur
  • Gracz

Witajcie dlaczego jak wchodzę do gry to niczego nie widzę? Tutaj macie ss'a - https://i.imgur.com/b9PbqTf.png

 

 

Ja mam podobnie, pomoże ktoś?

 

 

podpisuje się.

 

Też to mam.  Trzeba wejść przez http://game.agario.org/


  • Back to top
    • 0

Verbix52 01/06/2015 - 14:39

Verbix
  • Gracz

Też to mam.  Trzeba wejść przez http://game.agario.org/

Dzięki za pomoc! ;)


  • Back to top
    • 0

Meffjuu77 01/06/2015 - 17:27

Meffjuu
  • Gracz

Gra przy której szybko leci czas. Polecam! B)


  • Back to top
    • 0

ZRT-1 01/06/2015 - 17:50

ZRT
  • Gracz

Naprawdę fajna gra mój rekord 7945


  • Back to top
    • 0

mistor-2 08/06/2015 - 00:09

mistor
  • Gracz

Jedna z lepszych gier na zabicie czasu.


  • Back to top
    • 0

KSIĄŻE THUGINI2958 08/06/2015 - 12:26

KSIĄŻE THUGINI
  • Gracz

ostatnio mi nie działa, wczytuje sie mapa ale nie widze ani siebie ani reszty graczy. ;x 


  • Back to top
    • 0

Uchaty155 08/06/2015 - 12:49

Uchaty
  • Gracz

ostatnio mi nie działa, wczytuje sie mapa ale nie widze ani siebie ani reszty graczy. ;x 

 

Bo był update aplikacji, a nie udostępniono jej... Wbijaj poprzez ich stronę, a nie ściągniętą aplikację.


  • Back to top
    • 0

SamToNazwij97 08/06/2015 - 12:50

SamToNazwij
  • Gracz

X4hsOT3.jpg

 

:D


  • Back to top
    • 0

KSIĄŻE THUGINI2958 08/06/2015 - 12:50

KSIĄŻE THUGINI
  • Gracz

Bo był update aplikacji, a nie udostępniono jej... Wbijaj poprzez ich stronę, a nie ściągniętą aplikację.

no wchodze na agar.io ;>


  • Back to top
    • 0

Marteł1809 08/06/2015 - 14:08

Marteł
  • Gracz

no wchodze na agar.io ;>


pewno masz wtyczke zainstalowaną wciąż
  • Back to top
    • 0

KSIĄŻE THUGINI2958 08/06/2015 - 14:09

KSIĄŻE THUGINI
  • Gracz

pewno masz wtyczke zainstalowaną wciąż

a nie można? :/


  • Back to top
    • 0

Marteł1809 08/06/2015 - 14:10

Marteł
  • Gracz

a nie można? :/


no już nie, odinstaluj i będzie śmigać. ;d
  • Back to top
    • 0

KSIĄŻE THUGINI2958 08/06/2015 - 14:11

KSIĄŻE THUGINI
  • Gracz

no już nie, odinstaluj i będzie śmigać. ;d

dzięki Marta, Twoja rada była dużo warta!


  • Back to top
    • 0

Nuvole 183 08/06/2015 - 16:52

Nuvole
  • Gracz

Witajcie dlaczego jak wchodzę do gry to niczego nie widzę? Tutaj macie ss'a - https://i.imgur.com/b9PbqTf.png

 

 

Ja mam podobnie, pomoże ktoś?

Wtyczkę usuńcie :P Autor (lub autorzy) Agar.io wkurzyli się, bo koleś na wtyczce sporo zarabiał (za same skiny po parę dolarów za jeden). Więc jakby nie patrzeć, zewnętrzna wtyczka zarabiała, a Agar.io tracił. Więc zablokowali wtyczkę w sofcie gry.


  • Back to top
    • 1

Verbix52 08/06/2015 - 21:02

Verbix
  • Gracz

*
POPULAR

Wtyczkę usuńcie :P Autor (lub autorzy) Agar.io wkurzyli się, bo koleś na wtyczce sporo zarabiał (za same skiny po parę dolarów za jeden). Więc jakby nie patrzeć, zewnętrzna wtyczka zarabiała, a Agar.io tracił. Więc zablokowali wtyczkę w sofcie gry.

Dzięki za informacje!   :)  ((Oczywiście za to że odpowiedziałeś dostajesz limit))


  • Back to top
    • 6

Glower 257 09/06/2015 - 17:31

Glower
  • Gracz

Wczoraj prawie godzinę liderowałem z hajsami (zajebista pomoc ze strony jednego typka, dzięki temu utrzymywaliśmy się na pierwszym/drugim miejscu). Wciąga niesamowicie.  :lol:


  • Back to top
    • 0

frxxboy-54 11/06/2015 - 12:30

frxxboy
  • Gracz

Mój rekord 5k XD


  • Back to top
    • 0

agiklo1752 11/06/2015 - 15:25

agiklo
  • Gracz

3Ju2E5Z.png

osoba 2 w topce miała chyba z 5k punktów mniej, nuda xD


  • Back to top
    • 0

ICASEY 1059 12/06/2015 - 12:59

ICASEY
  • Gracz

Dobra giera. Czasami się pogra.


  • Back to top
    • 0

KSIĄŻE THUGINI2958 13/06/2015 - 14:28

KSIĄŻE THUGINI
  • Gracz

YpG8imL.pngtop 3 :>


  • Back to top
    • 0

rainy 1064 13/06/2015 - 19:04

rainy
  • Gracz

2wgcaxk.png

 

B)


  • Back to top
    • 0

KSIĄŻE THUGINI2958 13/06/2015 - 22:34

KSIĄŻE THUGINI
  • Gracz

LXymKTv.pngha! :> 


  • Back to top
    • 0




0 user(s) are reading this topic