Jump to content

net4game

The most innovative GTA: San Andreas Multiplayer Role Play server

Photo

Jestem nowy w Los Santos, co robić?

pierwsze kroki mieście

• Please log in to reply
42 replies to this topic

Chmurka2940 14/10/2014 - 15:55

Chmurka
  • Gracz

*
POPULAR

Czytelniku, poradnik zawiera treści dla postaci już Stworzonych!

Witam!

Pewnie wielu z Was, nowych na net4game zastanawia się jak inni doszli do pewnych osiągnięć i jakie były ich pierwsze kroki by od razu nie zaliczyć gafy?
Odpowiedź na te pytania nie jest taka trudna, a zapewniam Was, że znajdziecie ją w Tym poradniku. 

Do dzieła : )!

Krok 1.

Nasza postać znajduje się na metro, trzyma w rękach kartonowe pudło. Ciężkie, prawda? Pora coś z tym zrobić. Przede wszystkim wyjdźmy z metro i znajdźmy pokój w niedrogim motelu. Co za różnica jaka jest cena za dobę spędzoną w pokoju? Otóż taka, że na starcie nie dostajemy zbyt dużo pieniążków, a póki zaczniemy zarabiać mamy po drodze kilka wydatków! Dotrzesz do centrum tę drogą:

Spoiler

Krok 2.
Dotarłeś do centrum? BRAWO. Pora na pierwsze miejsce noclegu w nowym mieście! Kiedy dojdziesz do centrum miasta, a z łatwością rozpoznasz je po sporej ilości ludzi i pojazdów zejdź na lewy chodnik, a tam zobaczysz miniaturkę niebieskiego domku. Wejdź tam i przy pomocy komendy /pokoj i masz już gdzie spać! :)

Spoiler

Krok 3.
Przydało by się wyrobić dowód osobisty by łatwiej znaleźć tymczasową pracę! By to uzyskać idź do urzędu miasta, tam również możesz postarać się o pracę jako mechanik, ale o tym później.
Dowód wyrobisz bardzo szybko i bez problemów, wystarczy dotrzeć do urzędu, podejść do okienka i poprosić o wyrobienie dowodu osobistego. Ale zaraz.. jak dotrzeć do urzędu, przecież jestem nowy.. Otóż to! Zapomnieliśmy, że masz przy sobie rolki, szybko wpisz /u i kliknij na Rolki po czym wciśnij Enter - teraz szybciej będziesz się przemieszczał i obejdzie się bez zbędnej kary za sprint czy BH.
Przede wszystkim musisz dotrzeć do budynku Pączka:

Spoiler