Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja »
  • Co nowego?

net4game

Największy polski serwer RolePlay w GTA: San Andreas Multiplayer

Zdjęcie

The Sims 4

the sims

  • Please log in to reply
107 odpowiedzi w tym temacie

#81 Mateos433 09/01/2014 - 20:43

Mateos
  • Gracz
Na androida też fajne.
  • Do góry
    • 0

#82 ZygmuntZegarmistrz 66 09/01/2014 - 20:52

ZygmuntZegarmistrz
  • Gracz
Może ta odsłona bardziej mi się przypodoba niż dwie poprzednie (na tę chwilę sympatią darzę jedynie pierwszą część).
  • Do góry
    • 0

#83 Milord BajVad 1092 12/01/2014 - 23:10

Milord BajVad
  • Ofiara włamania(włamanie)

Nigdy nie grałem w tą grę, więc nie wiem. 


  • Do góry
    • 0

#84 Misstyk1 23/01/2014 - 12:34

Misstyk
  • Gracz

Ja wyczekuje przemyślanego multiplayera :lol: i więcej interakcji.


  • Do góry
    • 0

#85 GiroteQ253 25/01/2014 - 23:32

GiroteQ
  • Gracz

Dużo, bardzo dużo. Min:. wzrostu, trochę gangsterki xd, swobodniejsze/płynniejsze poruszanie się simów w lokacji.

Oficjalny kreator animacji/interakcji.

 

@Edit:

 

I multi też wyczekuję :X


Użytkownik GiroteQ edytował ten post 25/01/2014 - 23:33

  • Do góry
    • 0

#86 Ten Tajemniczy246 26/01/2014 - 04:17

Ten Tajemniczy
  • Gracz

Możliwość samodzielnego poruszania się pojazdami.


  • Do góry
    • 1

#87 Ainalem774 26/01/2014 - 12:46

Ainalem
  • Gracz

Jest już sprzedaż przedpremierowa, ale jakoś nie chce mi się na razie kasy na to wydawać.


  • Do góry
    • 0

#88 Kwazimorda49 26/01/2014 - 17:11

Kwazimorda
  • Gracz

Czekam niecierpliwie.


  • Do góry
    • 0

#89 CVF77 74 27/01/2014 - 01:27

CVF77
  • Gracz

Grałem sobie w wcześniejsze wersje simsów i nie było tak źle, ale to nie dla mnie..


  • Do góry
    • 0

#90 HavkPL 284 28/01/2014 - 16:19

HavkPL
  • Gracz

Taaa... The Sims 4, ładnie wygląda - czekam na tą grę! Jednak jest tam dużo zmian, bardzo dużo! Nowy panel sterowania postacią i tak dalej, ale najbardziej cieszy mnie to że będzie można zagrać w Czwórkę z przyjaciółmi w trybie On-Line! :)


  • Do góry
    • 0

#91 ScoyallyN 1348 28/01/2014 - 19:20

ScoyallyN
  • Gracz

Grałem w dwójkę i trójkę, gierki spoko - ale nie przyciągnęły mnie na dłużej, to nie dla mnie. Ale w czwórkę zagrać sobie nie odmówię. 


  • Do góry
    • 1

#92 VerksoP 1259 28/01/2014 - 19:39

VerksoP
  • Gracz

No, no. Ciekaw jestem co będzie nowego, innowacyjnego względem poprzednich części.


  • Do góry
    • 1

#93 Króliczek bojowy266 29/01/2014 - 08:36

Króliczek bojowy
  • Gracz
Ja bym chciała aby było dużo więcej animacji, takich codziennych zajęć np. prania ubrań, farbowania włosów. Żeby simowie nie mieli zwiech np. stoją godzinę aby skorzystać z czegoś. Oczywiście multiplayera i aby był darmowy. Więcej możliwości budowy domów. :)
  • Do góry
    • 0

#94 Velta1710 01/02/2014 - 13:55

Velta
  • Gracz


Ja bym chciała aby było [...] takich codziennych zajęć np. prania ubrań, [...]

Niektóre takie czynności są dostępne w dodatkach. Przykładowo pranie ubrań z tego co wiem jest dostępne w dodatku Kariera do The Sims 3 :P


Użytkownik Velta edytował ten post 01/02/2014 - 13:55

  • Do góry
    • 0

#95 Króliczek bojowy266 01/02/2014 - 17:31

Króliczek bojowy
  • Gracz

Niektóre takie czynności są dostępne w dodatkach. Przykładowo pranie ubrań z tego co wiem jest dostępne w dodatku Kariera do The Sims 3 :P

jeżeli komuś się chce kupować dodatki po każdej premierze i do tego oryginały to proszę Cię bardzo. ja wolę od kogoś pirata pożyczyć, pograć i zostawić. może akurat czwórka mnie przyciągnie. Zresztą po obejrzeniu kilku filmików to nie widzę zasadniczej różnicy. A podobno The Sims 4 ma być zbudowane z całkowicie nowego silnika. ;)


  • Do góry
    • 0

#96 MrWatson1290 02/02/2014 - 03:25

MrWatson
  • Gracz
Czy tylko ja bałem się ognia w pierwszej części gry? Ta chora muzyka, przykre pipczenie sensora, puste machanie rękoma Simów? Chciałbym, żeby stare czasy powróciły w czwórce, chociaż to raczej niemożliwe.
  • Do góry
    • 0

#97 LowGlow-1 03/02/2014 - 17:58

LowGlow
  • Gracz

Ja tam po TS4 oczekuję lepszej optymalizacji i stabilności niż w 3. I jeszcze te lepsze możliwości dostosowywania postaci będą dobre, bez suwaków, klikasz i przeciągasz :P


  • Do góry
    • 0

#98 Chiroptera11 04/02/2014 - 01:00

Chiroptera
  • Gracz

U mnie kazde odpalenie simsow wyglada tak samo:

 

1. Przed odpaleniem mysle sobie jaki to piekny dom zbuduje, ile to bedzie mial pieter i takie tam duperele

2. Odpalam gre, buduje gowniany domek

3. Wylaczam gre bo mi sie nudzi

 

XD

 

Tutaj niby w czworce troche nowosci bedzie ale pewnie nawet juz nie sprawdze xD


Użytkownik Chiroptera edytował ten post 04/02/2014 - 01:00

  • Do góry
    • 0

#99 Zlotyx 22 04/02/2014 - 10:28

Zlotyx
  • Gracz

Będzie u mnie tak samo jak z trójką - O KURWA, TO BĘDZIE ZAJEBISTE, ŚCIĄGNE SOBIE WSZYSTKIE DODATKI.

Niestety brak kasy, tak samo będzie z czwórką, że będę sobie musiał ściągać.


  • Do góry
    • 0

#100 Boncza24 05/02/2014 - 00:18

Boncza
  • Gracz

Płynności.


  • Do góry
    • 0

#101 Aguś_10 05/02/2014 - 10:49

Aguś_
  • Gracz

Ja i tak zostaje przy simsach 2 ... Zapraszam sąsiadów i ich zamurowuje.  :whistle:

Dokładnie tak. :lol:


  • Do góry
    • 0

#102 KVSHBOY600245 11/03/2014 - 09:32

KVSHBOY600
  • Gracz

Na pewno poprawią grafikę, i ulepszą wygląd Simów na bardziej realistyczny, możliwe, że multiplayer i możliwość wypadku samochodowego.


  • Do góry
    • 0

#103 Króliczek bojowy266 11/03/2014 - 20:16

Króliczek bojowy
  • Gracz

Tak naprawdę to wiele się nie zmienia poza C-A-S'em i innymi duperelkami. Oby konsekwencją tego były równie niskie wymagania sprzętowe bo mam taką malutką nadzieję, że na moim kompie jeszcze w nie zagram, bo tak naprawdę tylko na to czekam. (GTA5 to już odpuszczam. :D)


  • Do góry
    • 0

#104 Velta1710 12/03/2014 - 15:10

Velta
  • Gracz

Tak naprawdę to wiele się nie zmienia poza C-A-S'em i innymi duperelkami.

Skąd masz takie informacje? ;p

 

(GTA5 to już odpuszczam. :D)

Nie wiesz co tracisz jak wyjdzie na PC :D


  • Do góry
    • 0

#105 Króliczek bojowy266 12/03/2014 - 19:08

Króliczek bojowy
  • Gracz

Skąd masz takie informacje? ;p

 

Nie wiesz co tracisz jak wyjdzie na PC :D

Się czyta to i się wie. 

Jak kupię nowego kompa to będę grać. :)


  • Do góry
    • 0

#106 Chmurcia21 18/03/2014 - 10:39

Chmurcia
  • Gracz

Z tego co wiem, to na jakiejś stronie pisali, że pod koniec 2014 zapowiadają premierę, ogólnie ma być bardziej zmodyfikowane tworzenie rodziny, budowanie. Jest jakaś stronka, na której można pisać swoje propozycje.


  • Do góry
    • 0

#107 Morg75 18/03/2014 - 16:47

Morg
  • Gracz

Żeby auta jeździły realistycznie - Nie przenikały przez siebie, żeby nie poruszały się z prędkością światła itd. (najlepiej jakby dało się nimi jeździć samemu xDD)


  • Do góry
    • 0

#108 banban3113 12/10/2014 - 14:50

banban
  • Gracz

Nie wiem po co robić milion tematów na temat simsów skoro jest jeden. 



http://net4game.com/...sims/?p=2454397


  • Do góry
    • 0





Tematy o podobnych tagach: the, sims

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych